Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla diabetes?

Vierailija
12.05.2015 |

Kävin sokerirasituksessa ja tulos oli 5,8, tunnin päästä 9,9 ja kahden tunnin päästä sama 9,9. Tarkoittaako tämä että mulla on diabetes kun toisen tunnin aikana arvo ei laskenut lainkaan? Voiko tuo olla ees mahdollista vai voisiko olla virhe??? Oon hoikka ja tämä tuli tosi yllätyksenä, en olisi ikinä uskonut...pelottaa!

-pp

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on heikentynyt sokerinsieto eli ts. esidiabetes. 

Vierailija
2/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos testi tehtiin raskaana ollessasi, niin silloin sinulla on raskausdiabetes, joka joskus voi enteillä myöhemmin elämässä diabetekseen sairastumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo raskaana. Miten voin hoitaa jos on esidiabetes? Ja voiko tosiaan olla kaksi lukemaa ihan samoja? Luulisi että tunnissa laskisi ees hieman.

-alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
4/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku sulla sitä sokeria nyt ostaa. Tarkkaile syömisiäsi ja mittaile arvoja ennen ruokailua ja pari kertaa ruokailun jälkeen. Syöthän monipuolisesti etkä ole hurahtanut näihin karppaus, proteiini ym. muihin hömpötyksiin?

Vierailija
5/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:34"]

JOku sulla sitä sokeria nyt ostaa. Tarkkaile syömisiäsi ja mittaile arvoja ennen ruokailua ja pari kertaa ruokailun jälkeen. Syöthän monipuolisesti etkä ole hurahtanut näihin karppaus, proteiini ym. muihin hömpötyksiin?

[/quote]

siis nostaa

Vierailija
6/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monipuolisesti syön ja lenkkeilen säännöllisesti. En ymmärrä missä voisi olla vika... :( Huonot geenit?

-ap