Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää ne jotka pitää peukuttamista jotenkin tärkeenä

Vierailija
31.05.2015 |

ja jos saa alapeukkua, märistään isoon ääneen että "miksi on alapeukutettu!?!?".

Mitä hiton välii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin (joskus) kiinnostaa, miksi joku alapeukutti, eli miksi oli eri mieltä kuin minä. Vai oliko syy se edes. Tms.

Vierailija
2/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:25"]

Kyllä mua ainakin (joskus) kiinnostaa, miksi joku alapeukutti, eli miksi oli eri mieltä kuin minä. Vai oliko syy se edes. Tms.

[/quote]

Tämä.

Miksi sitten ilmaisee edes jotenkin mielipiteensä, jos ei halua kertoa mielipidettään? 

Itse peukutan jos olen samaa mieltä kommentista ja alapeukutan jos olen erimieltä tai viesti on muuten "huono" mielestäni. Jos mulla ei ole mitään mielipidettä niin en peukuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:25"]

[/quote]

Tämä.

Miksi sitten ilmaisee edes jotenkin mielipiteensä, jos ei halua kertoa mielipidettään? 

Itse peukutan jos olen samaa mieltä kommentista ja alapeukutan jos olen erimieltä tai viesti on muuten "huono" mielestäni. Jos mulla ei ole mitään mielipidettä niin en peukuta.

[/quote]

Niinpä. Jos alapeukuttamani viesti on ihan "järkevä", eikä selkeä trolli tai vastaava, niin koitan ainakin myös kommentoida lyhyesti eriävän mielipiteeni, koska siitä alapeukut saanut voi päästä vähän jyvälle, miksi en nyt vaan nähnyt hänen ajatuksissaan oikein myötäiltävää tai "kehumista". Saatan mä kyllä välillä vain alapeukuttaa koska oli vaan "huono" viesti, mutta jotenkin niihin ei kskaan tulekaan kyselyjä, että "miksi alapeukkuja". Kirjoittaja tietää itsekin provoavansa...

Vierailija
4/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tästä keskustelun tänne ja jollain on mennyt kovasti tunteisiin, kun on pitänyt rämpyttää yli 145 alapeukkuja ja lukukertoja noin 70. Sain kuulla olevani tyhmä, yksinkertainen ja tein paskan aloituksen, vaikka olisin halunnut keskustella asiasta. Muutama vastasi asiallisesti onneksi. Perusteltu mielipide on parempi kuin pelkkä alapeukku. Aina kukaan ei vaivaudu perustelemaan ollenkaan ja se on ärsyttävää, kun haluaisi tietää, missä syy on.

Vierailija
5/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:32"]Tein tästä keskustelun tänne ja jollain on mennyt kovasti tunteisiin, kun on pitänyt rämpyttää yli 145 alapeukkuja ja lukukertoja noin 70. Sain kuulla olevani tyhmä, yksinkertainen ja tein paskan aloituksen, vaikka olisin halunnut keskustella asiasta. Muutama vastasi asiallisesti onneksi. Perusteltu mielipide on parempi kuin pelkkä alapeukku. Aina kukaan ei vaivaudu perustelemaan ollenkaan ja se on ärsyttävää, kun haluaisi tietää, missä syy on.
[/quote]

Mä en ainakaan saa tällä puhelimellani näpättyä kuin yhden kerran sitä peukkua.

Vierailija
6/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:32"]Tein tästä keskustelun tänne ja jollain on mennyt kovasti tunteisiin, kun on pitänyt rämpyttää yli 145 alapeukkuja ja lukukertoja noin 70. Sain kuulla olevani tyhmä, yksinkertainen ja tein paskan aloituksen, vaikka olisin halunnut keskustella asiasta. Muutama vastasi asiallisesti onneksi. Perusteltu mielipide on parempi kuin pelkkä alapeukku. Aina kukaan ei vaivaudu perustelemaan ollenkaan ja se on ärsyttävää, kun haluaisi tietää, missä syy on.
[/quote]

Mä en ainakaan saa tällä puhelimellani näpättyä kuin yhden kerran sitä peukkua.
[/quote]

Joku kertoi siinä keskustelussani, että jollain puhelimella voi yks henkilö antaa niin monta peukkua kuin haluaa.

Vierailija
7/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joillain puhelimilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi