Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko naiselle että mies pettää?

Vierailija
31.05.2015 |

Tausta: Rakastuin tähän mieheen, halusi myös minun kanssani seksiä, itse laitoin jarru pohjaan. Mutta tiedän että se mies on säätänyt myös muiden kanssa. Tää mies sitten loukkasi minua, ja nyt tuntuu että haluan mieluummin olla lojaali sille naiselle. Tää nainen ansaitsee paljon parempaa kohtelua. En nyt todella kysy lupaa keneltäkään, mutta kirjoitan tähän nyt varoituksena muillekin pettäjille, että ne kumppanit voivat eri teitä saada selville nää jutut. Mutta siis olen edelleen rakastunut tähän mieheen, ja toki tässä on itsekkäitäkin perusteita miksi kertoisin. Olen kahden vaiheilla, koska pelkään myös tän miehen reaktiota, ei ole mikään tavallinen kaduntallaaja...Haluan sen ihmisen elämääni takaisin, ihan sama missä muodossa, vaikka negatiivisessakin merkityksessä, koska tunnen että kuulumme toistemme elämiimme.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämiimme?

Vierailija
2/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kuitenkaan uskalla mennä kertomaan sille naiselle. Ei kukaan nainen uskalla. Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ristiriitainen viesti.

Vierailija
4/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle et jos ei itse kerro niin sinä kerrot

Vierailija
5/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä akkojen haihattelua, pakko vaan tunkea joka väliin ja aiheuttaa riitoja suhteissa.

Vierailija
6/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ollut seksiä? Pelkkiä aikomuksia tai huhupuheita? Jätä kertomatta jos mitään kummempaa ei tapahtunut, sua ajaa kostonhalu.

Vierailija
7/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:18"]

Teillä ei ollut seksiä? Pelkkiä aikomuksia tai huhupuheita? Jätä kertomatta jos mitään kummempaa ei tapahtunut, sua ajaa kostonhalu.

[/quote]Tiedän hänen suudelleen muita ja myös näin hänen harrastavan seksiä. Meillä ei ollut seksiä, mutta koskettelua. Kyllä ajaa myös kostonhalu -ap

Vierailija
8/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puoliso haluaa varmasti jotain todisteita sanoillesi, pelkästään kostonhimon riivaaman naisen "mä näin että se petti sua" -lausunnot ei vaikuta kovin uskottavilta. Anna anteeksi ja unohda.

Vierailija
9/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näit kun se pani jotain toista. no on teillä piirit perkele kun kyttäätte toistenne panojakin ja sitten vingutte että pitää päästä juoruamaan muille. Sairasta porukkaa.

Vierailija
10/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:24"]

Miehen puoliso haluaa varmasti jotain todisteita sanoillesi, pelkästään kostonhimon riivaaman naisen "mä näin että se petti sua" -lausunnot ei vaikuta kovin uskottavilta. Anna anteeksi ja unohda.

[/quote]No tottahan tuo on...-ap

Vierailija
11/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pilata toisten elämän? Pidä omana tietonasi, sinä et merkannut hänelle mitään, se on totuus!

Vierailija
12/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet siis et mies haluaa olla vielä sun kanssa sen jälkeen ku oot menny vaimolle kertomaan? Jos haluut sen miehen niin noin se ei tapahdu.

Vierailija
13/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:30"]

Miksi haluat pilata toisten elämän? Pidä omana tietonasi, sinä et merkannut hänelle mitään, se on totuus!

[/quote]Se mies tässä pilaa omaa elämäänsä ihan itse. Mutta myös naisystävänsä -ap

Vierailija
14/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Vaimolla oikeus tietää, mahtaa olla hieno mies kun paneskelee ympäriinsä ja muut vielä katsoo vieressä. Orgiat?
Mitä tarkoittaa "ei tavallinen kaduntallaaja"?

Voit pelastaa vaimon monelta, ehkä hän jo odottelee jotain todisteita epäilyksilleen.