Jos joku haukkuu sinun naisesi ulkonäköä, niin puolustatko?
Minusta sinun tulisi puolustaa, mies! Ei ainakaan vaieta.
Kommentit (18)
Miten mielipideasiaa voi "puolustaa"? Tai siis, jos joku haukkuu niin siinäpähän haukkuu koska onhan kaikilla oikeus mielipiteeseensä. Ja haukkujan mielipiteen voi sitten jättää ihan omaan arvoonsa kun itse tietysti on eri mieltä.
Teinit pohtii taas Elämää. Aikuset ei hauku toisiaan ja ainakin kaikki tietää että se haukkuja on se tarinan idiootti.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:15"]
Teinit pohtii taas Elämää. Aikuset ei hauku toisiaan ja ainakin kaikki tietää että se haukkuja on se tarinan idiootti.
[/quote]Olet väärässä. Ainakin minua haukutaan useinkin, ja haukkujat eivät ole teinejä, enkä itsekään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:16"]
[/quote]Olet väärässä. Ainakin minua haukutaan useinkin, ja haukkujat eivät ole teinejä, enkä itsekään.
[/quote]
Ja olet itse täysin syytön tähän useasti toistuvaan haukkumiseen juuh elikkäs...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:18"]
[/quote]
Ja olet itse täysin syytön tähän useasti toistuvaan haukkumiseen juuh elikkäs...
[/quote]Jos on väärin kulkea kadulla yksin, niin kyllä olen syyllinen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:03"]Keneltä oikein kysyt tätä? Miehiltä vauva.fi:ssä? Heh :D...
[/quote]
Ootko ekaa päivää täällä?
Eli millaista puolustamista ap odottaa miehiltä?
Mites tämä? Olin kerran oman mieheni kanssa baarissa, kun joku mulle tuntematon tyyppi tuli kuristamaan mua ja tumppas tupakin kieleeni. Mies ei tehnyt mitään, istui mua vastapäätä. Lähdin tapahtuneen jälkeen lätkimään ja kysyin mieheltä myöhemmin, miksei puolustanut niin vastaus oli, että se tyyppi liian maineikas pelottavuudellaan! No eronnut oon tuosta miehestäkin. Mä ainakin puolustaisin jopa miestä henkeen ja vereen, jos sille noin tehtäis, vaikka ei olis mitään saumoja ees pärjätä. Nykyistä siis.
Ihannetapauksessa mies tietysti huutelisi jotakin nokkelaa takaisin ja huutelija alistuisi. Tositilanteessa siitä voisi usein tulla tappelu, josta miehen pitäisi sitten selvitä voittajana, mutta kuitenkin ilman laillisia ongelmia.
-Mies 29v + 1v-
No puolustavatko naiset jos heidän miestensä ulkonäköä haukutaan?
Vastausten perusteella on siis turha odottaa miesten puolustavan. Nyhveröitähän miehet tunnetusti ovatkin. Saitte minut taas järkiini, en ota miestä ikinä!-ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Ei mutta mistä ne haukkuvat? Oletko läski tai jotain mistä helppo huudella?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:26"]No puolustavatko naiset jos heidän miestensä ulkonäköä haukutaan?
[/quote]
Ehkä eivät. Mutta se onkin eri asia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:26"]No puolustavatko naiset jos heidän miestensä ulkonäköä haukutaan? [/quote] Ehkä eivät. Mutta se onkin eri asia.
[/quote]
Vaaditaan tasa-arvoa ja sitten tuo onkin jotenkin maagisesti eri asia? Wtf
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:26"]No puolustavatko naiset jos heidän miestensä ulkonäköä haukutaan? [/quote] Ehkä eivät. Mutta se onkin eri asia.
Kyllä mä ainakin antaisin tuta, jos mun miestä joku haukkuis tai muutakaan pahaa sille tekis.
[/quote]
Vaaditaan tasa-arvoa ja sitten tuo onkin jotenkin maagisesti eri asia? Wtf
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:28"]
Vastausten perusteella on siis turha odottaa miesten puolustavan. Nyhveröitähän miehet tunnetusti ovatkin. Saitte minut taas järkiini, en ota miestä ikinä!-ap
[/quote]
Voithan tietysti hankkia "äijän" joka hakkaa kaikki jotka vilkaisevatkin sinua, mutta näissä tapauksissa saat nyrkistä kotonakin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Ei mutta mistä ne haukkuvat? Oletko läski tai jotain mistä helppo huudella?
[/quote]Sinä ainakin olet totaalisesti todellisuudesta irrallaan. Valitettavasti teitä tuntuu riittävän.-ap
Keneltä oikein kysyt tätä? Miehiltä vauva.fi:ssä? Heh :D...