Antakaa jotain hyviä LAIHDUTUSvinkkejä, 40kg mahdollisimman nopeasti pois.
Huomenna se sitten alkaa, iso urakka. Alku on se kaikkein kammottavin, mutta viikon parin jälkeen kun homma on hallussa niin juttu luistaa.
Kommentit (4)
Miten olet ajatellut laihduttaa? Itselläni on 40kg ylipainoa ja olen yrittänyt laihduttaa useita kertoja, ja tuloksena olen vain aina lihonnut. Aseta itsellesi realistisia tavotteita jotka on mahdollista saavuttaa. Etene hiljaa, sillä hiljaa hyvä tulee. 40 kiloa ei saa sormia napsauttamalla pois. Tiedän sen itsekin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]
Hiilarit vähiin, vain hyviä hiilareita, nekin aamupäivällä. Aamupala kaurapuuro+5ml hyvää öljyä,marjoja+muna, välipala marjoja+rahka ja 20g pähkinöitä (suolaton), lounas 1-2perunaa/kauhallinen tummaa riisiä+150g kasviksia ja 100g kanaa/kalaa, välipala sama kuin aiemmin, illallinen 200g kasviksia ja 150g kanaa/kalaa/lihaa, iltapala marjoja+rahkaa. 3krt/vko salitreeni ja 3-4/krt 30min-1h lenkki (1 kerran voi korvata myös esim bodypump/kahvakuulatunnilla) ja venyttelyt päälle. Tälläiset ohjeet sain pt:ltäni ja painoa pudotettavana 40kg ja hyvin toimii! :)
[/quote]Lisätään vielä että vettä se 2-3l pvä, mausteita ja suolaakin saa ja pitää käyttää kunnolla, varsinkin chiliä, yms, koska ne kiihdyttää aineenvaihduntaa.
Älä ajattele sitä urakkana vaan loppuelämän kestävänä elintapojen muutoksena. Ei ole mitään järkeä herätä joka aamu ajatukseen "oon laihiksella, kunhan tämä loppuu niin olen onnellisempi". Ei se mene niin. Itse jätin kaikki sokerit ja leivät pois, lisäsin liikuntaa. Paino putoaa ihan itsestään enkä edes koe olevani millään dieetillä.
Hiilarit vähiin, vain hyviä hiilareita, nekin aamupäivällä. Aamupala kaurapuuro+5ml hyvää öljyä,marjoja+muna, välipala marjoja+rahka ja 20g pähkinöitä (suolaton), lounas 1-2perunaa/kauhallinen tummaa riisiä+150g kasviksia ja 100g kanaa/kalaa, välipala sama kuin aiemmin, illallinen 200g kasviksia ja 150g kanaa/kalaa/lihaa, iltapala marjoja+rahkaa. 3krt/vko salitreeni ja 3-4/krt 30min-1h lenkki (1 kerran voi korvata myös esim bodypump/kahvakuulatunnilla) ja venyttelyt päälle. Tälläiset ohjeet sain pt:ltäni ja painoa pudotettavana 40kg ja hyvin toimii! :)