Miksi Erkki ''Tuomiojan'' nimi kirjoitetaan AINA väärin?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:02"]
Hääh... Tuomioja, tuomiojan,tuomiojalle,tuomiojalta,tuomiojaan,tuomiojat..
[/quote]
Eipäs vaan Tuomio, Tuomion, TUOMIOITA! Ei Tuomioja. Ap
Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?
[/quote]
Älä sotke mitään vitun puita tähän! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"] Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta? [/quote] Älä sotke mitään vitun puita tähän! Ap [/quote] Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
[/quote]
Mitä vihjailet? Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"]
Miksi Erkin sukunimi ei ole Wuolijoki?
[/quote]
Se oli muuten Liesi Wuolijoki, eikä mikään Hella!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
Mä en jaksa teidän lapsellisia "vitsejä".
[/quote]
Ja mä en jaksa, kun ihmiset ei osaa Suomen-kieltä! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
[/quote]
Taidat olla jotenkin vajaa, jos et viestistä heti nähnyt kyseessä olevan vitsi.
Olet ihan oikeassa, AP! Mut en ehdi enempää keskustella, kun täytyy alkaa keittää perunia ja lihapulleja ennen Thaimaaseen lähtöä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
En minäkään enään jaksa kuin ihmiset eivät osaa Suomenkieltä, mutta en myös kään jaksa typeriä trolleja joissa ei ole päätä eikä hän tää
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
Ap, se kirjoitetaan suomenkieltä. Pienellä alkukirjaimella!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:43"]
Olen miettinyt samaa. t: S . Fiinistö
[/quote]
Oletko sä se jolla on lapsivaimo?
Hääh... Tuomioja, tuomiojan,tuomiojalle,tuomiojalta,tuomiojaan,tuomiojat..