Miksi Erkki ''Tuomiojan'' nimi kirjoitetaan AINA väärin?
Oikea muoto on Tuomioita, ei Tuomioja! Miksi tätä ei osata?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:02"]
Hääh... Tuomioja, tuomiojan,tuomiojalle,tuomiojalta,tuomiojaan,tuomiojat..
[/quote]
Eipäs vaan Tuomio, Tuomion, TUOMIOITA! Ei Tuomioja. Ap
Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?
[/quote]
Älä sotke mitään vitun puita tähän! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
Miksi Erkin sukunimi ei ole Wuolijoki?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"] Mitäs helvettiä? Nimi on siis tuomi-oja ei sillä ole mitään tekemistä tuomion kanssa. Eli tuomi (se puu), ja oja (pieni vesiväylä). Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta? [/quote] Älä sotke mitään vitun puita tähän! Ap [/quote] Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
[/quote]
Mitä vihjailet? Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"]
Miksi Erkin sukunimi ei ole Wuolijoki?
[/quote]
Se oli muuten Liesi Wuolijoki, eikä mikään Hella!
Mä en jaksa teidän lapsellisia "vitsejä".
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Ja mä en jaksa, kun ihmiset ei osaa Suomen-kieltä! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Jahas. Eli röllihän se siis. Annetaan sitten olla.
[/quote]
Taidat olla jotenkin vajaa, jos et viestistä heti nähnyt kyseessä olevan vitsi.
Olen miettinyt samaa.
t: S . Fiinistö
Olet ihan oikeassa, AP! Mut en ehdi enempää keskustella, kun täytyy alkaa keittää perunia ja lihapulleja ennen Thaimaaseen lähtöä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
En minäkään enään jaksa kuin ihmiset eivät osaa Suomenkieltä, mutta en myös kään jaksa typeriä trolleja joissa ei ole päätä eikä hän tää
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
Ap, se kirjoitetaan suomenkieltä. Pienellä alkukirjaimella!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:43"]
Olen miettinyt samaa. t: S . Fiinistö
[/quote]
Oletko sä se jolla on lapsivaimo?
Hääh... Tuomioja, tuomiojan,tuomiojalle,tuomiojalta,tuomiojaan,tuomiojat..