Suhde mun kanssa ja matkailee vaimon....
..... kanssa. Heillä ei ole lapsia. Vaikuttaa siltä, ettei muutakaan yhteistä paljon ole. Kuitenkin nuo lomamatkat tekevät yhdessä. Vaatiikohan vaimo näitä ja mies lähtee? Voiko mies olla toisen kanssa jo yli vuoden ja samalla olisi onnellinen parisuhde? Ei kai?
Kommentit (21)
No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa.
En ainakaan itse moista leikkiä katsoisi, jos mies ei kuukaudessa parissa ratkaisua tekisi, saisi jäädä vaimonsa luo. Valitettavasti olet pelkkä leikkikalu ja tunteet vaimoa kohtaan muuta kuin sinulle väittää. Kuvottavaa kuitenkin, että rakastaan kaikesta huolimatta pettää. Etsi parempi, löydät kyllä. Ihan moralisoimatta, omaksi parhaaksesi näin kehotan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa.
[/quote]
Kannattaisi jättää kommentoimatta, jos ei kykene lukemaan edes aloitusta ajatuksella läpi. Ihan alussa ap teki jo selväksi, että mitään lapsia ei ole.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa.
[/quote]Ja ovat yhdessä koska.....? Yleensähän sitä tykkää hoitaa viettinsäkin sen kans josta tykkää.Hmm......
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa. [/quote] Kannattaisi jättää kommentoimatta, jos ei kykene lukemaan edes aloitusta ajatuksella läpi. Ihan alussa ap teki jo selväksi, että mitään lapsia ei ole.
[/quote]
Tai ehkä et itse tajunnut, että viestissä viitattiin vaimon asemaan avioliitossa yleisesti, ei välttämättä ap:n tapausta.
Mä en käsitä miten jotku voi olla noin yksinkertaisia.
Tulee mieleen oma exä. Matkustelimme paljon ja meillä oli aina tosi kivaa yhdessä matkoilla. Jostain syystä yhdessäolomme oli matkoilla aina lähes täydellistä, kotona ei niinkään. Pidettiin samanlaisista asioista matkoilla, ymmärsimme toisiamme pelkästä katseesta, oli paljon seksiä ja läheisyyttä. Kotona työt, harrastukset,ja kuten myöhemmin selvisi, toiset naiset (monikossa) miehen itsetuntoa pönkittämään veivät suurimman osan ajasta. Nyxä on onneksi toista maata.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa. [/quote]Ja ovat yhdessä koska.....? Yleensähän sitä tykkää hoitaa viettinsäkin sen kans josta tykkää.Hmm......
[/quote]
Avioliiton status nyt on ihan eri kuin jonkun hämärän hoidon. Valitettavasti miehet nyt panee mitä vain, eli tunteista ei välttämättä ole kyse. Muuten mies olisi jo lähtenyt vapaaehtoisesti. Nyt ilmeisesti tilanne on miehelle se mieluisin.
Olet petturimiehen kanssa, ja sitten valitat miten hän kohtelee sinuakin huonosti? :D Ääliö.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa. [/quote]Ja ovat yhdessä koska.....? Yleensähän sitä tykkää hoitaa viettinsäkin sen kans josta tykkää.Hmm......
[/quote]
Avioliiton status nyt on ihan eri kuin jonkun hämärän hoidon. Valitettavasti miehet nyt panee mitä vain, eli tunteista ei välttämättä ole kyse. Muuten mies olisi jo lähtenyt vapaaehtoisesti. Nyt ilmeisesti tilanne on miehelle se mieluisin.
[/quote]Onkohan se vaimolle mieluisa jos sais tietää? Onko tilanne häntä kohtaan kunnioittava? Voihan avioliiton status-tämä mies ei ainakaan tunnu sitä statusta paljoa kunnioittavan
Kiitos järkisanoista. Miehellä ei ole vaimonsa kanssa ollenkaan lapsia. Joten kai lähtisi, jos olisi tyytymätön. Leikkiikö vaan sekä mun että vaimon kanssa. Naimisissa ovat olleet noin 10 vuotta. Olen toivonut, että olisi lähdössä mun kanssa.
Kovin katkeria täällä monet on. Ei toinen ole välttämättä epämääräinen hoito vaan voi olla vaimoa tärkeämpi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:06"]Kiitos järkisanoista. Miehellä ei ole vaimonsa kanssa ollenkaan lapsia. Joten kai lähtisi, jos olisi tyytymätön. Leikkiikö vaan sekä mun että vaimon kanssa. Naimisissa ovat olleet noin 10 vuotta. Olen toivonut, että olisi lähdössä mun kanssa.
[/quote]Kerro sille vaimolle (jos siis on jotain kertomista) niin voihan olla että vaimo potkasee ovesta eteenpäin ja siellähän sinä olet oven takana odottamassa
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:52"]No vaimon asema nyt on vähän eri kuin sinun. Vaimo on se, jonka kanssa on ne lapset tehty ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisesti. Sun asema on hieman eri...ja ehkä vaimolle on ok, että mies hoitaa viettinsä jonkun hoidon kanssa. Vaimollakin voi olla omansa. [/quote] Kannattaisi jättää kommentoimatta, jos ei kykene lukemaan edes aloitusta ajatuksella läpi. Ihan alussa ap teki jo selväksi, että mitään lapsia ei ole.
[/quote]
Tai ehkä et itse tajunnut, että viestissä viitattiin vaimon asemaan avioliitossa yleisesti, ei välttämättä ap:n tapausta.
[/quote]
Siinä tapauksessa kannattaisi ihan selkeyden vuoksi opetella passiivin käyttö. Aika harhaanjohtava tuo sun-passiivi tässä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:09"]Kovin katkeria täällä monet on. Ei toinen ole välttämättä epämääräinen hoito vaan voi olla vaimoa tärkeämpi.
[/quote]
Vaimon kanssa historiaa yli 10 vuotta ja hoidon kanssa vuosi? Ei, ei todellakaan voi olla vaimoa tärkeämpi vaikka olisi umpi rakastunut.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:09"]Kovin katkeria täällä monet on. Ei toinen ole välttämättä epämääräinen hoito vaan voi olla vaimoa tärkeämpi.
[/quote]
Vaimon kanssa historiaa yli 10 vuotta ja hoidon kanssa vuosi? Ei, ei todellakaan voi olla vaimoa tärkeämpi vaikka olisi umpi rakastunut.
[/quote]Jännä vaan et uskaltaa pettää rakasta vaimoaan eli ottaa tietoisen riskin siitä että voi menettää vaimonsa.Vai pitääkö vaimoana hölmönä joka antaa anteeks mitä vaan?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:09"]Kovin katkeria täällä monet on. Ei toinen ole välttämättä epämääräinen hoito vaan voi olla vaimoa tärkeämpi.
[/quote]
[/quote]
No todellakin voi, ei siinä suhteen kesto ratkaise. Ap:n tapauksessa tosin vaimo näyttäisi olevan tärkeämpi, kun mies ei kerran lähde. Taidat elellä väljähtäneessä liitossa, kun et ymmärrä miltä tuntuu kun löytää sielunkumppanin, siinä ei vuosikymmenet "ihan hyvän" kanssa paina mitään.
Monille miehille se toinen on tärkeämpi kuin vaimo. Lähtö vaan voi kestää jonkun aikaa. Kysyjän miehellä ei ole lapsia vaimon kanssa, niin voinolla mietintä menossa. On ihan tavallista että pariskunta lomailee yhdessä, onhan ne kotonakin yhdessä ja silti menee huonosti. Ei se lomailu sitä muuta paremmaksi. Moni on täällä varmaan itse vaimo-asemassa ja pelkää, että mies häipyy ja se näkyy kommenteissa.
Miehet nyt voi mitä vaan.Leikittelee vaimon ja sun kans mut jos heillä ei ole yhteisiä lapsia niin miks ei jätä vaimoaan sun takia? Lapset kun on se yleisin teko-tai sit oikea syy.Mutta kivahan se on kahta p...a painaa tai ties vaik ois vielä enemmän.Vaihtelua.Älä tyydy noin vähään.Eikä vaimonkaan kannattas mut ehkä ei tiedä