Mikä vitsi, selittäkää!!
Kommentit (14)
Maan eli maapallon ytimen eli keskiosan lämpötila - sitähän siinä kysyttiin...
Niin että maapallon ytimen lämpötila on 5400 astetta siellä maapallon sisällä, eli keskiosassa. Soittaja taas tiedustelee että mikä on lämpötila maan keskiosassa, kuten vaikka keski-Suomessa.
Äh, linkin piti olla edelliseen päivään 27.01.2022
suunnittele logo ...
-ap
Vitsejä ei pidä koskaan selittää.
Toisille ei tarvityse ja toisille ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
suunnittele logo ...
-ap
Tuo sun linkki menee jostain syystä tuohon maan keskiosa -juttuun, vain sitten, kun käy vaihtamassa edelliseen ja palaa takaisin uusimpaan tulee se logo-strippi.
Vierailija kirjoitti:
suunnittele logo ...
-ap
Olet tyhmempi kuin luulinkaan.
Eikö tosiaan kukaan osaa selittä eilistä fingerporia?
Ootte kaikki yhtä tyhmiä kuin mä!
-ap
Vierailija kirjoitti:
suunnittele logo ...
-ap
Luovien alojen töistä ei tahdota maksaa mitään, heitetään tuo "mutta saat mainetta ja kunniaa" - jolla saat korkeintaan uusia ilmaistöitä, mutta et maksullisia koskaan.
Tällä kertaa Heimo saikin oikeasti mainetta ja kunniaa osakseen.
Logon suunnittelija saa mainetta ja kunniaa.
Logon suunnittelija saa mainetta ja kunniaa. Valtaistuimella on game of thronesin kuningas. Eli maine ja kunnia oli kirjaimellisesti mainetta ja kunniaa.
Normaalistihan maineella ja kunnialla tarkoitetaan sitä, että työyhteisössä tai asiakkaan puolella saa hyvän maineen. Ei siis sentään niin, että kuninkaat oikeasti kumartelevat.
Tämä siis minun tulkintani.
Vierailija kirjoitti:
Niin että maapallon ytimen lämpötila on 5400 astetta siellä maapallon sisällä, eli keskiosassa. Soittaja taas tiedustelee että mikä on lämpötila maan keskiosassa, kuten vaikka keski-Suomessa.
Maa tarkoittaa myös planeettaa, eli vastaus on oikein.
Onko kaikki yhtä tyhmiä kuin mä?
-ap