Tyttöystävä suuttui lahjasta
Tyttöystävällä on synttärit ja annoin hänelle lahjaksi hammasharjan. Olimme luonani ja oletin, että hän olisi tajunnut lahjan (eli pyyntö muuttaa luokseni asumaan). Ei tajunnut vaan lähti ovet paukkuen. Olen yrittänyt soittaa ja selittää muttei hän vastaa. Miten yhdestä hammasharjasta voi suuttua noin paljon?
Kommentit (50)
hyvä testi. akka vaihtoon.
tiedät ainakin että olisi kallis teiniprinsessahuora jolle pitää ostaa kalliita lahjoja aina tai vetää kilarit.
Olisi ehkä ollut hyvä idea liittää hammasharjaa narulla pieni kortti, jossa olisi lukenut jotain. Esim se "Muuttaisitko sinä ja harjasi saman katon alle asumaan?" Tai jotain vastaavaa mikä omaan suuhun sopii. Olisi ymmärtänyt. Naiset kun osaa olla.. no, ajatella usein pahinta :D Mutta minusta tosi suloinen ajatus! :)
N21
Mielestäni lahjan saamisesta ei pitäisi suuttua tai vähätellä antajaa vaikka ei olisikaan se mieluisin. Itse annoin tyttöystävälle Samsung fold2 taittuva näyttö puhelimen kun hän oli toivonut uutta puhelinta hajoavan iphonensa tilalle ja ajattelin että ostan parhaan mitä rahalla saa. Vieläkin toista vuotta sen jälkeen kehtaa väittää etten halunnut ostaa hänelle lahjaa vaan ajattelin vain itseäni koska hän oli vihjaillut uudesta iphonesta. No ihan aidosti kuvittelin että uudempi ja kalliimpi malli olisi jotain hienoa ja käytiin sitten ostamassa hänelle se iPhone lahjaksi. Alkaa vaan fiilikset ihmistä kohtaan mennä kun haukkuu vieläkin siitä virheestä ja väittää että ostin vain itseäni varten.
Oisit antanut edes avaimenperän vinkiksi. Hammasharjahan on se, joka ekana roudataan toisen luo ennen kuin edes asutaan yhdessä. Sinänsä miettisin, haluaisinko muuttaa yhteen ihmisen, joka reagoi noin, kanssa.
No, vaikea kuvitella ilkeämpää lahjaa. Tuo on minusta loukkaavampi kuin se deodorantti. Ei tarvitsisi minua pussailla enää ikinä sen jälkeen, kun on osoittanut pitävänsä epähygieenisenä.
Tässä viisautta lahjojen hankkimisesta naiselle.
Al Bundy on the Importance of an Anniversary
Nyt kyllä teit pahan virheen?Game over moro ja näkemiin?
Oletettavasti vietätte paljon öitä yhdessä mutta tyttiksellä ei oo sun luona hammasharjaa? En ymmärrä. Eikö se pese hampaita?
No naiset suuttuu kaikesta helposti