Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bravofly kokemukset?? Apua

Vierailija
31.05.2015 |

Onko siis kyseinen bravofly lentojen välitystoimisto luotettava??? Onko kellään kokemuksia? Itse varailin juuri kolmen viikon päähän lennot puolaan sieltä ja vieläkään ei ole tullut tilausvahvistusta puhelimeen vaikka varauksesta on jo puoli tuntia? Voiko sunnuntai päivä vaikuttaa asiaan, ettei vahvistus tule? Jos vaan jollain on kokemusta niin auttakaa! Kiitos!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta eipä tuosta nyt niin mairittelevia kokemuksia ihmisillä ole mitä googlesta olen juttuja lukenut.

Sillä ei ole mitään väliä onko viikonloppu tai vaikka keskiyö, tilausvahvistuksen pitäisi tulla saman tien. Ja on aina tullutkin kun olen muilta firmoilta matkoja ostanut. Sitä en osaa sanoa mikset ole sitä vielä saanut. 

Vierailija
2/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:22"]Ei ole kokemusta mutta eipä tuosta nyt niin mairittelevia kokemuksia ihmisillä ole mitä googlesta olen juttuja lukenut.

Sillä ei ole mitään väliä onko viikonloppu tai vaikka keskiyö, tilausvahvistuksen pitäisi tulla saman tien. Ja on aina tullutkin kun olen muilta firmoilta matkoja ostanut. Sitä en osaa sanoa mikset ole sitä vielä saanut. 
[/quote]
En kyllä tiedä mikä siinä mättää ettei tilausvahvistusta vaan tule.. Ei vieläkään mitään vahvistusta kuulu! Mutta en usko että tämä lentojen varaus mikään huijaus kuitenkaan olisi ollut??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onnistunut hyvin varaukset tänä ja viime kesänä.

Vierailija
4/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut useamman kerran, eikä koskaan ole ollit ongelmia. Eikös siellä ilmoteta milloin viestiä pitäisi tulla? Muirtaakseni, kun luottokortti on saatu vahvistettua. Tässähän voi mennä vähän aikaa. Laita huomenna viestiä, jos vahvistusta ei kuulu.

Vierailija
5/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:00"]Olen varannut useamman kerran, eikä koskaan ole ollit ongelmia. Eikös siellä ilmoteta milloin viestiä pitäisi tulla? Muirtaakseni, kun luottokortti on saatu vahvistettua. Tässähän voi mennä vähän aikaa. Laita huomenna viestiä, jos vahvistusta ei kuulu.
[/quote]

Jospa vahvistus tulisi.. Huomenna pitää varmaan soitella vielä asiakaspalveluun, jos ei ala kuulumaan.. Mutta kiva ja helpottava kuulla että ei ole ollut ongelmia varauksien kanssa, eli ei mikään huijaus kuitenkaan varmasti ole! :-)

Vierailija
6/12 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten varasin lennot. maksoin luottokortilla, meni hyvin ja alle 5min nii nvarausvahvistukset tuli sähköpostiin kuten myös ne liput mitkä pitää ottaa kentälle mukaan samoin koodit millä tehdä internetin lähtöselvitys. Uskoisin että ei ongelmaa. Ei voi olla huijaus koska minä olen kuullut tästä hyvää!

Vierailija
7/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijaus. Etkö kuitenkin maksanut luottokortilla? Tällöin ei pitäisi edes olla mitään huolta..

Vierailija
8/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:18"]Ei ole huijaus. Etkö kuitenkin maksanut luottokortilla? Tällöin ei pitäisi edes olla mitään huolta..
[/quote]

Kyllä maksoin... Kyllä sieltä varmaan vielä vahvistus sitten tulee. Onko sinulla itselläsi miten nopeasti tullut tilausvahvistukset??

Vierailija
9/12 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu sinne niiden sivujen omaan asiakasalueeseen ja katso lukeeko onko lentosi vahvistettu. minulle tuli sähköposti alle 5minuutissa maksusta. Oli nopea. Lentänyt en vielä ole mutta lento näkyy checkmytrip uskoisin kaiken menevän kuten pitää! On kuitenkin suosittu sivusto.

Vierailija
10/12 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasimme kuukausia sitten Bravo Fly'n kautta Norwegianin lennot Roomaan. Nyt check in'ä tehdessä selvisi, että maksamiamme exit-paikkoja ei meille ollutkaan. Soitimme Norwegianille, jolloin selvisi, ettei niitä ole Bravolta varattu/maksettu paluulennollekaan. Ko. paikkoja ei ole enää edes ostettavissa uudelleenkaan. Tulee mieleen, että ehkäpä Bravo Fly kerää rahat pois exit-paikoilla, vaikka istuimia on rajallinen määrä per lento. Rahoille on kaiketi saanut heittää hyvästi, eikä kannata edes yrittää saada takaisin. Onneksi saamme sentään matkalaukun mukaan!

Vierailija
11/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin meno paluu lennot BravoFly kautta  Helsinki Kazan yli kuukausi sitten.

Otin myös peruutusvakuutuksen.

En voinut lähteä matkalle. Ilmoitin e-viestillä asiakaspaveluun peruutuksesta n.

5 tuntia ennen lähtöä.

Lähetin myös myöhemmin huomautuksen peruutukseni mutta en ole saanut mitään vastausta.

Vierailija
12/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä oikeastikkin hyviä lentohakukoneita, esim. http://kiwi.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän