Puhelin jatkuvasti äidin kädessä haitallista vauvalle?
Vaimoni huolehtii vauvastamme mahtavasti, ja itsekin toki teen parhaani ja olen vauvan kanssa myös paljon. Yksi asia minua kuitenkin häiritsee ja tämä voisi selvitä googlettamallakin, mutta kysyn nyt täällä kommentteja: Vaimoni on nyt kotona vauvan kanssa ja viettää valtavasti aikaa vauvan läheisyydessä, mikä on hieno asia, mutta kun nuo imetyssessiot ym. ovat niin pitkiä, haluaa äiti luonnollisesti tehdä muutakin samalla kuin vain istua tai maata ja syöttää vauvaa, ja vaimoni käyttää älypuhelinta jatkuvasti vauvan lähellä. Ovatko nykyiset puhelimet haitallisia terveydelle? Haluan puhua tästä vaimoni kanssa, vaikka asia on toki arka, koska hän on vauvan kanssa jatkuvasti ja tosi väsynyt, kuten itsekin, ja jos sitten hän kokee ettei "saisi" edes puhelinta käyttää samalla...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ajattelemisen aihetta Ylen sivuilta:
"Pienet puhumattomat lapset ovat arkipäiväistynyt ilmiö puheterapiassa ympäri Suomen. Yhä useampi kolmevuotias osaa puhua vain muutaman yksittäisen sanan.
A
Kohka, kohka, kohka, mutu, mutu, mutu.
Ihan kuin ennen äidit olisi tuijottaneet lapsiaan 24/7.
Minun äitini oli kotiäiti 60-luvulla eikä ikinä ollut lastensa kanssa.
Lapset kasvoivat leikkikehissä ja sisarustensa hoteissa.
Ja sen kyllä huomaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ajattelemisen aihetta Ylen sivuilta:
"Pienet puhumattomat lapset ovat arkipäiväistynyt ilmiö puheterapiassa ympäri Suomen. Yhä useampi kolmevuotias osaa puhua vain muutaman yksittäisen sanan.
A
Kohka, kohka, kohka, mutu, mutu, mutu.
Ihan kuin ennen äidit olisi tuijottaneet lapsiaan 24/7.
Minun äitini oli kotiäiti 60-luvulla eikä ikinä ollut lastensa kanssa.
Lapset kasvoivat leikkikehissä ja sisarustensa hoteissa.
Ja sen kyllä huomaa!
Niin. Sen huomaa täälaisena pahansuopana täydellisyytenä kuin ap. Samainen äitini kirjasi havaintojaan ruutuvihollisen koska hänestä minä olin huono äiti kun mauste vanheni ja liinavaatteet ei ollut värikoodattu.
Pahansuopuus ja kyttääminen ei koskaan auta yhtään mitään.
Sen sijaan että ap kyttää vaimoaan ja lojuu somessa, hän voisi tehdä jotain!
TÄMÄ!
Joo,on suomksikin asioista:https://www.mll.fi/vanhemmille/tietoa-lapsiperheen-elamasta/vanhemmuus-…