OLEN taitoluistelija :)
Olen 15v taitoluistelija. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:46"]Hienoa että OLET.
[/quote]
No hei, pitää erottua.
ap
Oletko voittanut jotain kilpailuja tms?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:46"]Hienoa että OLET. [/quote] No hei, pitää erottua. ap
[/quote]
Totta.
Teillähän on hienot kilpailuasut. Onko ne kalliita ja pitääkö usein ostaa uutta vai voiko samalla mennä useisiin kilpailuihin? Vai tuunaatko itse asuja jotenkin?
Moni ei ymmärrä kuinka vaativa laji se on! Kuinka kauan olet harrastanut?
Osaatko olla kisoissa ja luistella parhaasi mukaan, vai oletko kuten ihana Kiira, jolla pää vaan ei kertakaikkiaan kestä?
Meneekö pääsi pyörälle pirueteissa?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:53"]Oletko voittanut jotain kilpailuja tms?
[/quote]
Olen kilpaillut aktiivisesti n. 4 vuotta. En ole koskaan voittanut, mutta 3. ja 2. Olen ollut :)
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:46"]Hienoa että OLET. [/quote] No hei, pitää erottua. ap
[/quote]
Totta.
Teillähän on hienot kilpailuasut. Onko ne kalliita ja pitääkö usein ostaa uutta vai voiko samalla mennä useisiin kilpailuihin? Vai tuunaatko itse asuja jotenkin?
[/quote]
Riippuu kilpailijasta että mitenkä usein vaihtaa/tuunaa asua :) Yksi puku maksaa n.300 euroa. Riippuu tietysti tilaako vai tekeekö itse. Minulla on yleensä vuoden sama asu, ellen vaihda koreografiaa kesken vuotta.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:55"]Moni ei ymmärrä kuinka vaativa laji se on! Kuinka kauan olet harrastanut?
[/quote]
Olen luistellut about 6 vuotta :)
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:55"]Osaatko olla kisoissa ja luistella parhaasi mukaan, vai oletko kuten ihana Kiira, jolla pää vaan ei kertakaikkiaan kestä?
[/quote]
En yleensä jännitä ollenkaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:56"]Mikä terä luistimissasi on?
[/quote]
Pattern 99.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:57"]Meneekö pääsi pyörälle pirueteissa?
[/quote]
Ei :D Siihen tottuu.
ap
Saatko harjoitella järkeviin aikoihin vai pitääkö mennä klo 6 aamulla ja 21 illalla, kuten täällä päin ainakin, koska jääkiekko..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:02"]Saatko harjoitella järkeviin aikoihin vai pitääkö mennä klo 6 aamulla ja 21 illalla, kuten täällä päin ainakin, koska jääkiekko..
[/quote]
Harjoituksia on viikonloppuna aamulla, mutta viikolla iltapäivällä ja illalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:56"]Mikä terä luistimissasi on?
[/quote]
Pattern 99.
ap
[/quote]
Siis John Wilsonin, pattern 99.
ap
Miten kestät kaatumisen? Mä inhosin sitä jäälle kolahtamista ja kipua niin että jäi lapsena luistelut siihen. En siis osaa luistella.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:05"]Miten kestät kaatumisen? Mä inhosin sitä jäälle kolahtamista ja kipua niin että jäi lapsena luistelut siihen. En siis osaa luistella.
[/quote]
No minulla on jo selkä paskana entisen valmentajan takia. (Naksautti selkäni jään laidalla.) Ja minulla on myös hiusmurtuma lonkassa tällä hetkellä :D Monesti olen kaatunut, mutta en välitä siitä. Minulla on korkea kipukynnys.
ap
Hienoa että OLET.