Elämme hienoa aikaa.
Ros ka jouk ko siivotaan kohta isolla luudalla pois. Vielä hetki kun jaksetaan tätä paskaa, niin kohta helpottaa. Nyt on isot voimat liikkeellä ja kaikki muuttuu. Varatkaa nyt kiireesti parin viikon ruuat kotiin.
Kommentit (7)
Miksi pitäisi selvitä? Jokainen kuolee kuitenkin, vaikka miten varautuisi.
n-sanat ja hömöt jonnekin saarelle vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi selvitä? Jokainen kuolee kuitenkin, vaikka miten varautuisi.
Kuolee tietysti, mutta ei mulla ole kiire kuolemaan. Jos voin sitä omin toimin vältellä, niin teen sen. Ja on sitäpaitsi mahtavaa nähdä kun tuo riko llis joukko laitetaan maksamaan teoistaan. Haluan elää ja nähdä sen, kun kaikki mätä tulee kaikkien tietoon.
No just tällä hetkellä kyllä aika kamalaa, mut eiköhän se tästä vielä hienoksi muutu, niin uskon. Saadaan valta takaisin kansalle noilta korruptoituneilta päättäjiltä.
Magneettikenttä hiipuu niin että kun auringosta välähtää pikkasenkin niin 3-4 vuoden päästä on sähköt palaneet. Ehkei ihan koko maapallolta mutta osittain.
Samasta syystä hyvin moni sairastuu vakavasti, kun ei enää ole magneettikenttää suojelemassa.
Sitten joskus 2030 tai niillä main auringo järjestää pienet mikronovat, sitten ollaankin tosi vaikeuksissa.
Hyvä jos kourallinen ihmisiä säilyy hengissä.
Tämä ei ole edes eka kerta, vaan tällaista tapahtuu noin joka 12-13 000 vuosi. Älkää ihmetelkö.
Ihminen ei voi tehdä mitään tapahtumien estämiseksi.
Minua on aina huvittanut jutut ihmisen roolista luomakunnan kruununa. Kuitenkin olemme täysin voimattomia luonnon järjestyksen edessä.
Mutta eihän se yhtään haittaa, jos hankkii vettä, ruokaa ja lääkkeitä pienen varaston.
Meillä on kaikki ja lyömme sen kaikin tavoin lättänäksi näilläkin palstoilla.
Oon varautunut jo pitkään. Tuli mitä tuli, niin mulla on ruokaa kesään asti. Liiteriki täynnä halkoja, kaivo vettä. Ei tuu heti hätä.