Daily Mail tehnyt aika hyvän kettuilujutun Andrewin muistamattomuudesta oikeudessa
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
"Buckingham Palace is refusing to comment on the Duke of York's tactics"
Ehkä saadaan pian lukea taas jotain huikean kiinnostavaa mitä Meghan on mokaillut tai miten Harryn ja Williamin välirikko etenee? :D
Niin, tai kuningattaren pukeutumisesta, kuten tällä viikolla oli.
Epstein pyöritti melkoista herrarulettia pedokuvioissaan. Milloin muut herrat laitetaan käpälälautaan tekemisistään?
Andrew on jo osansa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Epstein pyöritti melkoista herrarulettia pedokuvioissaan. Milloin muut herrat laitetaan käpälälautaan tekemisistään?
Andrew on varmaan ollut typerin noista, kun on syntynyt asemaansa, joten ei ole ymmärtänyt peittää mitenkään jälkiään.
1 esimerkki:
Se kohukuva on Robertsin mukaan tarkalla päivämäärällä todennettavissa ja FBI:n hallussa tällä hetkellä. Andrew on kyseenalaistanut sen aitoutta lukuisin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew on varmaan ollut typerin noista, kun on syntynyt asemaansa, joten ei ole ymmärtänyt peittää mitenkään jälkiään.
Oikein valokuviinkin suostunut auliisti...
Eikö siellä ole kahdeksan muuta isoa herraa kylmä rinki persuuksissaan odottamassa omaa vuoroaan?
Hekin ovat oikeasti vain jäävuoren huippu...
Tuon kohukuvan otti ilmeisesti Mr Epstein itse.
Andrew tajusi aivan liian myöhään, että nuo kaikki kuvat yms. oli alun alkaen otettu myöhempää kiristystarkoitusta varten.
Ymmärtääkseni Bill Clintonit yms. olivat paljon tarkempia tältä osin, mikä voi olla kultaakin arvokkaampi asia heille näinä päivinä.
Sukupuolivietti vie kruunupäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla kuvilla olisi sitten myöhemmin hyvä kiristää "parasta kaveriaan". Eikö joku Andrew ole tuota tajunnut?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla kuvilla olisi sitten myöhemmin hyvä kiristää "parasta kaveriaan". Eikö joku Andrew ole tuota tajunnut?!
Ei kai se itse tajua mitään tuollaista. En ymmärrä eikö hovissa noilla ole päikkärintätejä vahtimassa etteivät joudu vaikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläluokan britit ovat aina niin tavisten yläpuolella ja tottuneet pääsemään kuin koira veräjästä. Plus Andrew on ilmeisesti aika yksinkertainen.
Jokohan alkaa hikoiluttamaan? Väittänyt nimittäin, että on sellainen ettei hikoile ollenkaan.
Surullinen tapaus kerta kaikkiaan
"Buckingham Palace is refusing to comment on the Duke of York's tactics"
Ehkä saadaan pian lukea taas jotain huikean kiinnostavaa mitä Meghan on mokaillut tai miten Harryn ja Williamin välirikko etenee? :D