Suljettu
Milloin kaupat on taas suljettu esim arkena. Onko Juhannus seuraava?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:48"]Ens viikonloppu suljettu. Tyhmien muistopäivän takia.
[/quote]
Mulle tulee kivat vatsalihakset kiitos.
....ja tästäkin saatiin tappelu aikaiseksi....
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:19"]....ja tästäkin saatiin tappelu aikaiseksi....
[/quote]
So? ..... Mikä sun ongelma on? .....
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:30"]
No helvetti googlaa itse. Mitä täällä vingut ja odotat muiden tekevän työt. Puolessa tunnissa olisit jo selvittänyt, mut ei, kun pitää upata tyhmää aloitusta. Uusavuttomat!!!
[/quote]
Hyi, mitä kielenkäyttöä. Olet varmaan tosi epäsuosittu ihminen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:30"]
No helvetti googlaa itse. Mitä täällä vingut ja odotat muiden tekevän työt. Puolessa tunnissa olisit jo selvittänyt, mut ei, kun pitää upata tyhmää aloitusta. Uusavuttomat!!!
[/quote]
Hyi, mitä kielenkäyttöä. Olet varmaan tosi epäsuosittu ihminen.
[/quote]
Heh, sama pisti minunkin silmiini. Kyllä täällä on lapsellisia ihmisiä ja niin ilkeitä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:30"]No helvetti googlaa itse. Mitä täällä vingut ja odotat muiden tekevän työt. Puolessa tunnissa olisit jo selvittänyt, mut ei, kun pitää upata tyhmää aloitusta. Uusavuttomat!!! [/quote] Kuka sun töitä edes tekee kun olet työtön. :D En ole ap.
[/quote]
??? Nyt en ymmärtänyt ollenkaan.... Se on jännää nykyään, kun ei osata kirjoittaa selkeästi. Mene opiskelemaan lisää.
[/quote]
piä suus kii eukko