Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukea tälläinen vartalo kesäksi?

Vierailija
31.05.2015 |

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bf/23/2e/bf232e4972c80c5730d051943a1f270f.jpg

täällä parikymppinen kurvitar kaipaa pukeutumisvinkkejä :D tyylini on vähän rokahtava/grungehtava (hieno sana :D) ja käytän voimakkaita meikkejä ja mulla on tatuointeja. Haluaisin keksiä kivoja asuja kesäksi, mutta en haluaisi näyttää ihan törkeeltä... on isot tissit ja iso pylly. En kehtaa laittaa omaa kuvaani koska tatuoinneista tunnistaisi, joten etsin kuvan jossa samankaltainen vartalo :)!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä olisi ainakin hyvä tuoda esille :O

Vierailija
2/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toppi, valkoiset tiukat farkut ja fuckme-bootsit jalkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan nyt on äärimmäisen helppo! Fiftari-tyylisiä mekkoja ja asuja vaan päälle, nin näyttää törkeen hyvälle! :)

Vierailija
4/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUMBLEBRAG

Vierailija
5/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe kiitos vain :D! Oon miettinytkin että vois jonku ihanan fiftari-tyylisen mekkosysteemin ostaa :). Oon kanssa aika huono käyttämään värejä pukeutumisessa, mutta olis kiva opetella käyttämään :). Tykkään kovasti semmosesta Pin up-tyylistä ja vois varmaa siitä ruveta jotain kehittelemään :) ja ainiin! Mulla on iihan vaaleat, pitkät hiukset ja siniset silmät. Iho ei oikein rusketu eli olen tälläinen kalpea kalkkuna :D! Ap

Vierailija
6/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:47"]

Hehe kiitos vain :D! Oon miettinytkin että vois jonku ihanan fiftari-tyylisen mekkosysteemin ostaa :). Oon kanssa aika huono käyttämään värejä pukeutumisessa, mutta olis kiva opetella käyttämään :). Tykkään kovasti semmosesta Pin up-tyylistä ja vois varmaa siitä ruveta jotain kehittelemään :) ja ainiin! Mulla on iihan vaaleat, pitkät hiukset ja siniset silmät. Iho ei oikein rusketu eli olen tälläinen kalpea kalkkuna :D! Ap

[/quote]laita kuva

Vierailija
7/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekot ja kynähameet korostaa ainakin lantiota hienosti!

Vierailija
8/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:52"]Maximekot ja kynähameet korostaa ainakin lantiota hienosti!
[/quote]

Joo!! Kynähameet on kivoja, kiitos vinkistä :)! Ap

Vierailija
9/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs maximekko ja päälle biker-nahkatakki. Ja niihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin sellainen sekainen surffilook. Näyttäisi mielettömän hyvältä sulla :)

Vierailija
10/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:47"]

[/quote]laita kuva
[/quote]

En viitsi laittaa ku en halua, että tunnistetaan, mutta halusin vaan kertoa miltä näytän ni on helpompi auttaa :). Ap

Vierailija
11/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:55"]Värikäs maximekko ja päälle biker-nahkatakki. Ja niihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin sellainen sekainen surffilook. Näyttäisi mielettömän hyvältä sulla :)
[/quote]

Uu, kuulostaa kivalta! Ihanaa kun ihmisillä on ideoita kun itellä pää lyö tyhjää :D! Ap

Vierailija
12/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:55"]Värikäs maximekko ja päälle biker-nahkatakki. Ja niihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin sellainen sekainen surffilook. Näyttäisi mielettömän hyvältä sulla :)
[/quote]
Nahkatakkiko on ap:n hakema kesävaate?

Vierailija
13/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:55"]Värikäs maximekko ja päälle biker-nahkatakki. Ja niihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin sellainen sekainen surffilook. Näyttäisi mielettömän hyvältä sulla :)
[/quote]
Nahkatakkiko on ap:n hakema kesävaate?
[/quote]

No sopii se viileneviin iltoihin :)! Ap

Vierailija
14/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin pitsiboleron :-)

Vierailija
15/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Muistutat emäntää.

Vierailija
16/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:55"]Värikäs maximekko ja päälle biker-nahkatakki. Ja niihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin sellainen sekainen surffilook. Näyttäisi mielettömän hyvältä sulla :) [/quote] Nahkatakkiko on ap:n hakema kesävaate?

[/quote]

Jos asut Suomessa, kuten minä, tiedät varmaan, että täällä on arvaamattomat säät. Illalla kun lähtee terassille/baariin, se nahkatakki on ihan paikallaan ;)

Vierailija
17/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteet niskaan ja ylös, ulos ja lenkille ----->

Vierailija
18/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi sinun vartalosi käyttäisin nähtävästi aika konservatiivisia vaatteita. Vartalosi on ainakin aloituksen kuvan perusteella hyvin sensuelli, joten isot kaula-aukot ja paljas pinta (sekä tatuoinnit:\) näyttävät helposti halvalta.
Korkeat ponnarit, jonkun mainitsemat kynähameet ja ehkäpä poolopuserot/hihattomat poolot Juhlaan. Tiukkojen housujen kanssa löysähkö paita, suorion housujen kanssa tiukka paita.
Myös ehdotettu maximekko+takki, huomioi kuitenkin asiallinen kaula-aukko. Maximekon kanssa Lorde-tyyliset kiharat. Jos olet kalpea, ei todellakaan mitään California-lookkia, grunge on hyvä valinta.

Vierailija
19/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta :)

Vierailija
20/33 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta a-linjainen kevyt sifonkitoppi (niitä on nyt paljon kaupoissa) ja pue sen kanssa tummat pillit ja jotkut nätit sandaalit - korolla tai ilman oman makusi mukaan. Sun tatuoinnit on jo kuin koruja, joten pitäisin muut asusteet hillittynä :) Ps. jos sulla on pitkä vaalea tukka, niin ota siitä kaikki irti - tee kampauksia, kiharra, letitä - mitä ikinä keksitkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä