Onko naisissakin luusereita vai pelkästään miehissä?
Kun mies ei ole pärjännyt tai panostanut elintaso kilpailuun, niin naiset kärkkäästi luonnehtivat miestä luuseriksi. Minua alkoi mietityttämään, miksi sitten naisia kutsutaan tai onko naisissakin näitä luusereita, sillä en ole tämmöisistä kuullut?
Kommentit (41)
Kyllähän elämäntapatyöttömyys on röykeyttä ja lisäksi rikkoo ihan perustuslakiakin vastaan.
Terveillä täysi-ikäisillä jampoilla ei ole mitään aikoimustakaan mennä töihin, yhteiskunta kustantaa asunnon ja kokopäiväisen vauvapalstailun ja nyt pitäisi vielä saada lisää AVUSTUKSIA. Ja pildeä pitäisi tietenkin naisten myös antaa näille ei-yhtään-röyhkeille vaikka ei tippaakaan kiinnosta.
Tiiätkös
Sinä olet palstan ainut superlooseri AP.
Miltä nyt tuntuu?
Nykynuoret on Loose reita.. haukkuvat komerot, mutta mikään duuni ei kiinnosta kuin kokeilun verran ja sitten masisdiagnoosille ja lääkefirmojen syleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, suhteessa toisiin naisiin, mutta ääripäät eivät ole yhtä äärimmäisiä kuin miehillä.
Eli miehillä on tässäkin yhteiskunnassa asiat kaikkein huonoiten ja sen myöntää kaikki. Miksi ei miehiä enemmän tueta ja auteta pärjäämään? Vaan kaikenlaisia solvaajia ja tunteettomasti hakkaajia?
Tarvittais lisää yhteiskunnan panostusta, varsinkin syrjäytyviä miehiä kohtaan avustuksia. Epäilen että syynä on yhteiskunnan esittämät vaatimukset miehiä kohtaan, mitkä ovat raaempia kuin naisille.
Pohjimmiltaan se johtuu siitä, että synnyttäjä on arvokkaampi kuin siittäjä. Epäonnistuneet miehet eivät haittaa isoa kuvaa, niin raa'alta kun se tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Ulia mietityttää taas oma elämäntapatyöttömyys. Mene töihin. Ihan oikeasti. Ihminen on laumaeläin ja yksinäisyydessä kuuppa sekoaa. Kukaan ei sinusta kiinnostu yhtään sen enempää, vaikka viettäisit koko päivän syyllistäen naisia siitä että että he valitsevat lastensa isäksi miehiä joilla on hyviä ominaisuuksia.
Tämähän ei taida olla totta. Sillä vauva forumillakin monet naiset valittaa suhdekumppaneistaan ja miehistään sekä avioero tilastot puhuu sen puolesta, että sitä kumppania ei ole osattu valita kunnolla.
Mitä on kunnolla valitseminen? Sitä että kaikki menee täydellisesti? Mikä asia elämässä ikinä menee täydellisesti. Mutta ratkaisu tähän ongelmaan ei ole valita kaikkein huonoin ja surkein vaihtoehto. Koska sitähän sä pyydät.
Kunnolla tarkoittaa sitä, että olisi valinnut kunnollisen ja kiltin miehen eikä mitään röyhkimystä esim.
Monesta pariskunnasta pystyy 5 minuutin juttelun jälkeen sanomaan, että perseelleen menee, mutta jokainen vastaa omista valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, suhteessa toisiin naisiin, mutta ääripäät eivät ole yhtä äärimmäisiä kuin miehillä.
Eli miehillä on tässäkin yhteiskunnassa asiat kaikkein huonoiten ja sen myöntää kaikki. Miksi ei miehiä enemmän tueta ja auteta pärjäämään? Vaan kaikenlaisia solvaajia ja tunteettomasti hakkaajia?
Tarvittais lisää yhteiskunnan panostusta, varsinkin syrjäytyviä miehiä kohtaan avustuksia. Epäilen että syynä on yhteiskunnan esittämät vaatimukset miehiä kohtaan, mitkä ovat raaempia kuin naisille.
ruikuti ruikuti. Kasva aikuiseksi ja lopeta toi jatkuva itkeminen.
Mistä tulee se idea että kun mies on täällä rasittava vänisijä ja syyllistävä passiivis-aggressiivinen ankeuttaja, niin parisuhteessa hänestä yhtäkkiä kuoriutuu mitä ihanin kumppani? Onhan se nyt ilmiselvää, että väninä ja syyttely kohdistuu pariutumisen jälkeen kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, minä ainakin.
Minkä takia koet olevasi luuseri? Eikö sinulla ole töitä, aviomiestä, lapsia, omakotitaloa vai mikä on syynä? Vai onko tämä vain turhaa itsesääliä?
Minun mielestä kukaan ei ole ns luuseri, joten minua ihmetyttää tämmöinen nimittely.
Ei ole miestä eikä töitä, olen syrjäytynyt ja eläkkeellä mt-syistä. Ei kavereita jne.
Ootko yrittänyt tinderistä etsiä tasoistas seuraa? Kyllä niitä mt-potilaita on yhtä hyvin miehissä kuin naisissakin, ja kaikki seuraa vailla. Tuo mt-ongelma ei ole varsinainen syy jossei ihan skitso ole, vaan pysyy hallinnassa.
Tinderissä täällä ei näyttänyt olevan juuri ketään, mutta olenhan minä vuosien varrella yrittänyt deittailla.
Niitä kiinnostuneita miehiä on vain todella vähän ollut, ja olen ajautunut lähinnä hyväksikäyttösuhteisiin, sänkyyn kelpaa, muuten ei. Ehkä olen se liian skitso ruman ulkonäön lisäksi.
Nytkin olen tapaillut yhtä miestä, hän näyttäisi hakevan selän takana seuraa, on tehnyt selväksi ettei aio sitoutua, ja sanoihan tuo hetki sitten ettei tästä mitään tule ja paras lopettaa.
Joten luultavasti loppuu pian tämäkin.
Miksi ap luulet että miehet ei tue toisiaan yhteiskunnassa pärjäämään? Oletteko sukupuolena vähemmän solidaarisia? Olen aina ihmetellyt että puolustusministerit on yhtä lukuunottamatta olleet miehiä eikä kukaan heistä ole alkanut puuhata tasa-arvoista asevelvollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap luulet että miehet ei tue toisiaan yhteiskunnassa pärjäämään? Oletteko sukupuolena vähemmän solidaarisia? Olen aina ihmetellyt että puolustusministerit on yhtä lukuunottamatta olleet miehiä eikä kukaan heistä ole alkanut puuhata tasa-arvoista asevelvollisuutta?
Sen ainoan naisen aikana naiset pääsi käsittääkseni ylipäänsä varusmiespalvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruikuti ruikuti. Kasva aikuiseksi ja lopeta toi jatkuva itkeminen.
Olet ruma, lihava ja vanha.
Vierailija kirjoitti:
Terveillä täysi-ikäisillä jampoilla ei ole mitään aikoimustakaan mennä töihin, yhteiskunta kustantaa asunnon ja kokopäiväisen vauvapalstailun ja nyt pitäisi vielä saada lisää AVUSTUKSIA. Ja pildeä pitäisi tietenkin naisten myös antaa näille ei-yhtään-röyhkeille vaikka ei tippaakaan kiinnosta.
Suurinosa näistä haluaisi elätin ja suuttuvat joka kerta kun sanotaan ettei elättejä pidetä tuilla. Kouluttautuminen on ilmaista. Ja jos Suomesta ei löydy töitä silloin lähdetään ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Syynä on osittain kulttuuri ja se miten pojat ja tytöt kasvatetaan. Tytöt monesti leikkivät sosiaalisia leikkejä ja samoihin aikoihin pojille iskostetaan ajatus miehen sotilaallisuudesta ja kovat arvot millä pärjätä yhteiskunnassa.
Yleisesti ottaen naiset kasvatetaan paremmalle sosiaalisuudelle ja miehet kovemmille arvoille.
Tottakai naisissakin on elämämkoululaisia jotka seurustelee rikollisten kanssa ja palaa aina miehen luo vaikka saa turpaansa joka viikonloppu. Eräs miss Helsinki sai koiranpaskaa tukkaan ja naaman turvoksiin eikä edes itse olisi halunnut mitään tuomiota miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, minä ainakin.
Minkä takia koet olevasi luuseri? Eikö sinulla ole töitä, aviomiestä, lapsia, omakotitaloa vai mikä on syynä? Vai onko tämä vain turhaa itsesääliä?
Minun mielestä kukaan ei ole ns luuseri, joten minua ihmetyttää tämmöinen nimittely.
Ei ole miestä eikä töitä, olen syrjäytynyt ja eläkkeellä mt-syistä. Ei kavereita jne.
Ootko yrittänyt tinderistä etsiä tasoistas seuraa? Kyllä niitä mt-potilaita on yhtä hyvin miehissä kuin naisissakin, ja kaikki seuraa vailla. Tuo mt-ongelma ei ole varsinainen syy jossei ihan skitso ole, vaan pysyy hallinnassa.
Tinderissä täällä ei näyttänyt olevan juuri ketään, mutta olenhan minä vuosien varrella yrittänyt deittailla.
Niitä kiinnostuneita miehiä on vain todella vähän ollut, ja olen ajautunut lähinnä hyväksikäyttösuhteisiin, sänkyyn kelpaa, muuten ei. Ehkä olen se liian skitso ruman ulkonäön lisäksi.
Nytkin olen tapaillut yhtä miestä, hän näyttäisi hakevan selän takana seuraa, on tehnyt selväksi ettei aio sitoutua, ja sanoihan tuo hetki sitten ettei tästä mitään tule ja paras lopettaa.
Joten luultavasti loppuu pian tämäkin.
No, sinullahan ilmeisesti on tsäänssejä naimapuuhiinkin joten ei tuo nyt niin luuseritouhulta vaikuta. Pitäis vaan osata valita se kunnon kumppani niistä vähistäkin kiinnostuneista. Osin turhaa itsensä sättimistä tuo rumana pitäminen, vaan ei siinä mitään jos niin kokee. Sitten vaan olisi parempi panostaa mahdollisesti sisäisiin elämänarvoihin, jos ei ole ulkoisilla siunattu. Tuolla skitsoilulle mahdollisesti voisit jotain tehdäkin esim terapian kautta ja opettelemalla paremmille käytöstavoille. Luullakseni sekin on osittain opittua käytöstä eikä kaikki johdu vain sairauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ainoan naisen aikana naiset pääsi käsittääkseni ylipäänsä varusmiespalvelukseen.
Niin, käytännössä naisille annettiin oikeus ja miehillä se on velvollisuus. Kuten monessa muussakin asiassa naisilla on vain vapauksia ja oikeuksia. Käytännössä naiset voivat keskeyttää tuon vapaaehtoisen asepalveluksen ilman mitään syytä, vaikka siksi ettei tämä nyt huvittanutkaan.