Mikseivät hyvännäköiset miehet ikinä sano minua rumaksi?
Miksi vaan kaljamahaiset kaljupäät tekevät niin?
Kommentit (35)
Päteekö tämä myös toiseen suuntaan? En ole koskaan sanonut yhtäkään naista rumaksi - olenko siis hyvännäköinen? Heh hee..
Samanlaista elämä on muutenkin. Jos seiskan oppilas vastaa matematiikantunnilla väärin, niin miten muut reagoivat? No vitosen oppilaat nauraa räksyttävät vaikka eivät olisi itse osanneet lähimainkaan oikeaa vastausta. Samalla kympin oppilaat yrittävät kuiskimalla auttaa väärin vastannutta.
Niinpä!! Jokainen mun ulkonäköä arvostellut on sitä työtön, alkkis tai muuta tosi junttimassaa itse, ehkä joku steroidi-möhnämaha menee siihen luokkaan kanssa tosiaan... Sellasilta olen kuullut ikäviä kommentteja, siis tuntemattomia vieläpä!! Sivistyneet ja tai hyvännäköset alkaa vittuilemaan lähinnä mun jutuilleni tai muuten ovat sovinisteja yleisellä tasolla ja antavat sen kuulua:D lol.... Terveisin ihan keski-nätti ja älykäs normaali nainen.
Ja niillä haukkujilla/huutelijoilla on vielä itsellä mukana usein sellanen wt-punatukka-tatska-naisposse ja muita kaljamahamiehiä :D että muistakaa, että purkkipunainen tukka ja rumat tatuoinnit kaunistavat kenet tahansa naisen! Ja rööki huuleen lävistysten viereen.
Yleensä rumat naiset ja miehet haukkuvat muita rumiksi, koska projektio. Hyvännäköisillä on itsetunto kohdallaan eikä tarvetta lytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kuitenkin oot ruma, eiks niin?
No, hyvännäköiset miehet ajattelee, että kyllä olis ihan hirveetä jos olis noin ruma kuin sinä oot, niin säälistä eivät sano sitä ääneen.
Kaljut kaljamahat tietty huomaa sun rumuuden ja yrittävät kohottaa omaa itsetuntoaan laukomalla totuuden sulle suoraan silmille.
Ei se että haukutaan rumaksi tarkoita että haukuttu olisi ruma.
Missejäkin haukutaan rumiksi hu*oriksi, jos torjuvat jonkun läskinaaman lähentely-yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ärsyttävät
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)
Olen myös huomannut että oikeasti hyvännäköiset eivät koskaan hauku ketään rumiksi. Tarina vittumaisesta "Chadista" on urbaanilegendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ärsyttävät
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)
Olen myös huomannut että oikeasti hyvännäköiset eivät koskaan hauku ketään rumiksi. Tarina vittumaisesta "Chadista" on urbaanilegendaa.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chad
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska et ole hyvännäköisten mielestä ruma.
Kauneus on katsojan silmässä. Toinen tykkää ja toinen ei.
Olisko niin, että olet tavannut vain sivistyneitä hyvännäköisiä miehiä?
Ei kenelläkään pitäis olla tarvetta arvostella ketään ulkonäön perusteella. Jos on niin ko. ilkeä, epävarma ihminen, joka pönkittää itseään pilkallisilla huomautuksilla.
Ei kukaan itse voi sille minkä näköiseksi on syntynyt.
Ja kauneus tulee sisältäpäin. Moni kaunis ihminen huokuu sielun rumuutta ja itse asiassa myös näyttää muille ulkoisestikin rumalta vaikka peili kertoisi toista. Ja tietysti toisin päin. "Ruma" ihminen näyttää kauniilta vaikka peili kertoisikin toista.
En ole ikinä ajatellut asiaa, mutta niinhän se on! Minun ulkonäköni yksityiskohtia on haukuttu aikuisiällä niin miesten kuin naisten taholta. Mutta koskaan sellainen ihminen, jota edes platonisesti pidän itseni tasoisena tai parempana, ei ole aukonut päätään. Kummallista!