Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa" - Naisten yleistynyt biseksi buumi?
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Laulaja-Lady-Gaga-tarayttaa-Muhinoin-Sal…
Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa"
Mistä tämä oikein on alkanut kun joka tuutista mediassa saa jatkuvasti lukea, että julkkis naiset harrastaa keskenään seks1ä?
Onko tämä joku muoti-ilmiö nykyään, että pitää kokea seks. toisen naisen kanssa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin kuuluttaisin kovaan ääneen kaikille jos olisin päässyt muhinoimaan Salman kanssa
Samat sanat. 😃
T. Nainen
Taitaa tuo olla aika tarkka sen suhteen kenen naisen kanssa sänkyyn menee, harva nainen on niin onnekas että voisi sanoa jakaneensa hänen kanssa sängyn.
T. BiSexual
Mä muhinoisin mielummin Gagan kanssa, olen siis nainen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä muhinoisin mielummin Gagan kanssa, olen siis nainen minäkin.
Sama, tosin olen mies.
Leidi gaggaa ja salmaa holvikaaren katveessa namskis ja maiskis!
Lady Gaga on uutisten perusteella kaatanut puolet Hollywoodin naisista sänkyyn.
Lady Gaga tietää miten elämästä nautitaan. Jopa heterona pidän häntä aika kuumana.
N18
Vierailija kirjoitti:
Kerran nuorena (olen hetero nainen) kokeilun haluisena päihteiden huuruisen illan jatkoilla ulkomailla kolmen kimpassa, kokeilin miltä seks1 tuntuu toisen naisen kanssa. Jotain jännää siinä oli, mutta myös ällöttävää se toisen maistelu sieltä alhaalta, se vielä meni että toinen nuoli minua. En toistaisi kokemusta, mutta biseksuaalit ja lesbot yms. varmasti tykkäävät.
Tosin jollekkin toiselle naiselle tilanne voi olla, että nauttiikin oikein kunnolla koko kokemuksesta. Riippuu niin ihmisestä ja seks.suuntautumisesta.
Kovin myöhään on kokeilut jääneet, jos kaljoitteluikäisenä vasta hoksasit. Yleensähän tytöt puuhastelee bestiksen kanssa jo 12-15v iässä. Kuuluu jotenkin kehitykseen ja on turvallisempaa kuin vanhempien p**settä ja nielemistä kärttävien testojätkien kanssa oleminen.
Lady Gaga iskee naisia oikealta ja vasemmalta yhden yön juttuihin
Samat sanat. 😃
T. Nainen