Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa" - Naisten yleistynyt biseksi buumi?

Jaana25
27.01.2022 |

https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Laulaja-Lady-Gaga-tarayttaa-Muhinoin-Sal…

Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa"

Mistä tämä oikein on alkanut kun joka tuutista mediassa saa jatkuvasti lukea, että julkkis naiset harrastaa keskenään seks1ä?

Onko tämä joku muoti-ilmiö nykyään, että pitää kokea seks. toisen naisen kanssa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin päätin uteliaisuudesta kokeilla, kun melkein kaikki julkkis naiset sitä hehkuttaa.

Oli kyllä kännissä semmosta säätöä ja ei ollut minun juttu. Tykkään kyllä jos mies osaa kielellään kaikkea, mutta en kyllä itse halua toisen naisen haaraväliin kieltäni pistää.

Samat kokemukset. Pikemminkin oli aamulla ällö olo kun tajusi missä kieli ollut. Harhaanjohtavia näyttelijöitä viesteineen kun antavat ymmärtää, että kaikki naiset nauttisivat toisesta naisesta sängystä. Kännissä ei ymmärrä mitä tekee, selvinpäin saa sit katua.

Vierailija
22/51 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena (olen hetero nainen) kokeilun haluisena päihteiden huuruisen illan jatkoilla ulkomailla kolmen kimpassa, kokeilin miltä seks1 tuntuu toisen naisen kanssa. Jotain jännää siinä oli, mutta myös ällöttävää se toisen maistelu sieltä alhaalta, se vielä meni että toinen nuoli minua. En toistaisi kokemusta, mutta biseksuaalit ja lesbot yms. varmasti tykkäävät.

Tosin jollekkin toiselle naiselle tilanne voi olla, että nauttiikin oikein kunnolla koko kokemuksesta. Riippuu niin ihmisestä ja seks.suuntautumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga tuntuu oikein vauhdilla julkkis naisia iskevän sänkyyn.

Vierailija
24/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä nuolisi mitään haisevaa lättävittua. Hyi helvetti.

Vierailija
25/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen biseksuaali nainen ja rakastan nuolla toista naista. Mielestäni yksi maailman ihanampia asioita. Paljosta olet paitsi jäänyt.

Vierailija
26/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Namilta se maistuu.

Terveisin BiSexualN21

Vierailija
27/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mikä toi juttu on? Maataan kalvot vastakkain ja tunnetaan läheisyyttä. Ei avaudu minulle.

Sulle ei taida moni juttu avautua heteroseksissäkään.

Vierailija
28/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin päätin uteliaisuudesta kokeilla, kun melkein kaikki julkkis naiset sitä hehkuttaa.

Oli kyllä kännissä semmosta säätöä ja ei ollut minun juttu. Tykkään kyllä jos mies osaa kielellään kaikkea, mutta en kyllä itse halua toisen naisen haaraväliin kieltäni pistää.

Samat kokemukset. Pikemminkin oli aamulla ällö olo kun tajusi missä kieli ollut. Harhaanjohtavia näyttelijöitä viesteineen kun antavat ymmärtää, että kaikki naiset nauttisivat toisesta naisesta sängystä. Kännissä ei ymmärrä mitä tekee, selvinpäin saa sit katua.

Kokeiletko muutenkin kaikkea, minkä joku julkkis sanoo olevan kivaa?

Vierailija
29/51 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisten mukaan lady gaga iskenyt jo puolet hollywoodin bi-naisista. Osaa nauttia.

Vierailija
30/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks heteronaiset täällä valittaa, että seksi naisen kanssa ei ollut kivaa. Eikö mikään etukäteen saanut miettimään, että asia vois olla näin. Ja hillitkää sitä juomistanne, ettei tuu tehtyä typeryyksiä.

Vierailija
31/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän kaikki nauti seksistä kenenkään kanssa. Ihmisten seksuualinen suuntaus ja himojen määrä vaihtelevat yksilöstä toiseen monen tekijän summana...

Vierailija
32/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässäkin maailman turhin keskustelun aloitus ja klikkiotsikko. Lady Gaga on biseksuaali ja on ollut ulkona kaapista jo vuosia. Se että kaksi naista TV-sarjassa pussailee ei nyt enää vuonna 2022 ole mikään ihmeellinen asia, muoti-ilmiö enkä myöskään koe että se yleisöä sen ihmeemmin villitsee.  Biseksuaalisuus ei ole mikään muotivillitys eikä ole heterous tai lesbouskaan. 

Ja minkä takia aikuisia ihmisiä niin kiinnostaa mitä lesbo laittaa päällensä ja onko maskuliinisempaa vai feminiinisempää pukeutumista. Venäläisen tai keski-eurooppalaisen näkökulmasta kaikki suomalaiset naiset pukeutuvat melkoisen maskuliinisesti. 

Vierailija
33/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla puolen merta niin julkkikset käyttää paljon erilaisia nautintoaineita enkä puhu nyt alkoholista. Sillä voi olla osuutta asiaan, että vähän heteromaisempikin nainen saattaa tehdä jotain mitä ei muuten tekisi ja sitten saa hyvät otsikot ja lisää seuraajia kun paljastaa mitä teki ja kenen kaa.

"Gagalla on myös kokemusta alkoholin ja huumeiden ongelmakäytöstä." WIKIPEDIA

Eihän tuo  ole tavatonta tai harvinaista täällä periferiassakaan... Kyllä suomalaisille on aina erilaiset päihteet maistunut ja hyvin

Vierailija
34/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisella pitää julkisesti retostella? Gagalla taas vauhti päällä ihan kirjaimellisesti ja suusta tulee mitä sattuu ulos?

Vierailija
35/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Hakee julkisuutta ja otsikoita....

Vierailija
36/51 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga on iskenyt monia naisia hollywoodissa sänkyynsä. Ei mikään uusi juttu, vaikka Salma Hayek hetero haastattelujen perusteella onkin.

Vierailija
37/51 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä Hollywoodissa harrastetaan vaikka mitä kun niitä nautintoaineita on julkkisten juhlissa maisteltu. Kyllä siellä Hugh Hefnerinkin juhlissa lukemattomien lähteiden mukaan hetero naiset harrasti keskenään ryhmäseks1ä Hugherin iloksi. Moni nainen tullut omalla nimellä esiin.

Vierailija
38/51 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gkan klooni varmaan tai aivan keksitty valhe uutinen tyhmille tytöille. Ne kaikki H julkut on biologisia miehiä koska ovat satanisteja lapsen pahantekijöitä.

Vierailija
39/51 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lesboksen saari!

Vierailija
40/51 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga kieli tainnut olla useamman naisen alakerrassa kuin 99% miesten. Liekkö se heitä häiritsee?