Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa" - Naisten yleistynyt biseksi buumi?

Jaana25
27.01.2022 |

https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Laulaja-Lady-Gaga-tarayttaa-Muhinoin-Sal…

Laulaja Lady Gaga täräyttää: "Muhinoin Salma Hayekin kanssa"

Mistä tämä oikein on alkanut kun joka tuutista mediassa saa jatkuvasti lukea, että julkkis naiset harrastaa keskenään seks1ä?

Onko tämä joku muoti-ilmiö nykyään, että pitää kokea seks. toisen naisen kanssa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin päätin uteliaisuudesta kokeilla, kun melkein kaikki julkkis naiset sitä hehkuttaa.

Oli kyllä kännissä semmosta säätöä ja ei ollut minun juttu. Tykkään kyllä jos mies osaa kielellään kaikkea, mutta en kyllä itse halua toisen naisen haaraväliin kieltäni pistää.

Vierailija
2/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku elokuva kohtaus?

Mikä otsikko taas🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla puolen merta niin julkkikset käyttää paljon erilaisia nautintoaineita enkä puhu nyt alkoholista. Sillä voi olla osuutta asiaan, että vähän heteromaisempikin nainen saattaa tehdä jotain mitä ei muuten tekisi ja sitten saa hyvät otsikot ja lisää seuraajia kun paljastaa mitä teki ja kenen kaa.

Vierailija
4/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmäkään muuten mutta toki Salman kanssa.

Vierailija
5/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan kuvauksissa!

Vierailija
6/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku elokuva kohtaus?

Mikä otsikko taas🤦

Ei vaan kyllä ne lukuisten muidenkin lehtien mukaan ihan sitä s3ksiä keskenään harrastivat ja nyt hehkuttavat miten ihanaa se oli.

Ihan kuin kaikista naisista yritettäisiin nyt tehdä biseksuaaleja tai lesboja median avulla. Ei kiitos.

Vierailija
7/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi kertoa miksi monesti lesbopariskunnissa toinen on se miesmäisen oloinen, mutta silti oikea mies ei kelpaa? Mediako on saanut ihmisten päät näin sekaisin?

Vierailija
8/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostavat G-leffaa, harmi että se kohtaus leikattiin pois.

Vierailija
9/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on ohjannut liian pitkään sitä mikä on normaalia. Normaalia ei ole nuorille tytöille opettaa, että toisen tytön/naisen kanssa sek$n kokeilu olisi normaalia kaikille.

Vierailija
10/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Gagahan on ihan avoin biseksuaali, ei mikään hetero.

Vierailija
11/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa miksi monesti lesbopariskunnissa toinen on se miesmäisen oloinen, mutta silti oikea mies ei kelpaa? Mediako on saanut ihmisten päät näin sekaisin?

Saman olen huomannut!

Varsinkin Ruby Rose tuntuu vetoavan naisiin jotka tykkää naisista kuin kukat mehiläisiin, vaikka on vähän miesmäisen oloinen, vähän, en kiistä hänen naisellisuuttaa.

Vierailija
12/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkiotsikko. 

Yllättikö?

Vierailija
13/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendilesboilua. Mahtaa "aitoja" lesboja veetuttaa!

Vierailija
14/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan individualismi ja erikoisuuden tavoittelu joka tapahtuu kun perhearvot katoavat ja yhteiskunta mene down the toilet. Varsinkin naisilla sama se transubuumi. On yhteydessä uskonnon luoman yhteisöllisyyden katoamiseen ja narsismiin. 

Vierailija
15/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kuuluttaisin kovaan ääneen kaikille jos olisin päässyt muhinoimaan Salman kanssa

Vierailija
16/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendinä ja buumina siitä puhuttiin jo 2000-luvun alussa. Balleriinat on menneet jo pois muodista ja pillifarkutkin vaihtuneet taas leveisiin lahkeisiin. Aika vanha/sitkeä trendiksi?

Vierailija
17/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan se ja sama onko naisella miesmäinen tyyli, nainen eroaa silti miehestä monella tavalla.

Ei heteromiehellekään kelpaisi mies joka pukeutuu mekkoon ja on vähän siroluisempi kuin miehet yleensä, koska kyseessä on silti mies.

Vierailija
18/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mikä toi juttu on? Maataan kalvot vastakkain ja tunnetaan läheisyyttä. Ei avaudu minulle.

Vierailija
19/51 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama minne toiset naiset kielensä työntävät, mutta minä en näihin kokeiluihin lähte missä mennään sänkyyn toisen naisen kanssa ja nuoleskellaan. Yök! Tietysti eri asia jos mies tekee sen minulle, mutta se on normaalia.

Vierailija
20/51 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trendilesboilua. Mahtaa "aitoja" lesboja veetuttaa!

Lebot hyljeksivät trnsnaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi