Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh!Huutonetissä 100 euroa retro potkupuvusta!ov

Vierailija
22.09.2006 |

Potkupuvusta tarjottu jo yli sata euroa. Retrolla näemmä tienaa hyvin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta pääsee haulla katsomaan.

Vierailija
2/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3? itemid=38169355

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eiköhän jokainen saa käyttää rahansa miten tykkää. =)

Vierailija
4/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kova hinta käytetystä potkupuvusta. Pitäisiköhän myydä omatkin pois.

Vierailija
5/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samat huutajat kisaa aina keskenään tuotteistaan ja voittaja maksaa sitten 70-100 euroa. Minusta ei mitään järkeä mutta kai sitä saa ostaa kaikkea jos rahaa on...

Vierailija
6/6 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt mitä toi Nipsunekku on noista retroista maksanu jo pidemmän aikaa.

Siis varmaan 1000eurolla ostaa kuukaudessa noita vaatteita?!

Ehkä tossa on homma riistäytynyt hiukan käsistä.



Katsokaa muuten huviksenne irc-galleria ja nipsunekku.

Huutajalla on oikeen oma kansio, jossa esittelee noita vaatteita.



Anteeksi, mutta minä en voi ymmärtää miksi maksaa jostain potkupuvusta 100euroa. Ei minun kai tarvitsekkaan ymmärtää.