Onko, mies, sinulle kasvojen kauneus tärkeää?
Jos joutuisitte kahden muuten tasavahvan vaimoehdokkaan väliltä, ottaisitteko kauniskasvoisen, mutta hieman pyöreän vai timmin ja treenatun, mutta kasvoiltaan kolhon näköisen? Olen tuo jälkimmäinen :( naamaa ei voi treenata, enkä meinaa löytää miestä millään
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Naimanaama on naimanaama. Se on loppuen lopuksi tärkein kriteeri kun etsitään kumppania vakavaan suhteeseen.
pysyykö samana jos paukahtaa 20 kiloa lisää? niin eipä jos elämäntavat on mitä on.
Ottaisin hoikan, jos saisin valita. Ihan puhtaasti terveydellisistä syistä, koska iän myötä tulee kaikenlaisia terveysongelmia lihaville. En ottaisi lihavaa ja rumaa, lihavan ja ok-näköisen voisin ottaa ja olen monesti ottanutkin. Pelkkään seksiinkin on samat standardit. Joten yhteenvetona, rumuus ei haittaa, kunhan ei ole lihava, ja lihavuus ei haittaa, kunhan ei ole ruma. Minä olen ihan ok-näköinen ja ok-kuntoinen.
Ottaisin pyöreämmän, koska tykkään pullukoista. Naamalla ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä ihmetyttää miten tyhmiä ovat ne ihmiset, jotka kuvittelevat hoikan tarkoittavan hyväkuntoista ja pieni pyöreys huonokuntoisuutta ja epäterveitä elintapoja. Hoikka voi syödä roskaruokaa ja olla ns. laihaläski ja taas pyöreämpi syö terveellisesti ja on lihaksikkaampi kuin laiha verrokkinsa. Heillä voi aineenvahdunta toimia aivan eritavalla ha sen suhteen heitä ei voi laittaa samalle viivalle.
Paino ei myöskään määrittele sitä, miten hyvä kiintoisia ja mukavia nämä ihmiset on. Ehkä kannattaisi vertailla mielummin laihaa ja ikävää ihmistä ja pyöreää ja mukavaa. Hyvännäköisen voi ikävä luonne saada ei haluttavaksi, eteenkin jos tyyppi kommentoi jatkuvasti kumppanin painoa. Sellaiseen narsistiseen suhteeseen en ikinä lähtisi.
Minua taas ihmetyttää kuinka typeriä voivat olla ihmiset, jotka väittävät ihmisen painon johtuvan aineenvaihdunnasta, se johtuu tasan siitä, että ahmit enemmän kuin kulutat, joten olet lihava. Se pyöreä ihminen voi syödä ihan terveellistä ruokaa, mutta selvästi syövät yli tarpeensa, jos ylipainoa on. Se paino on suora indikaattori ruoan ylensyönnistä ja liikunnan vähyydestä,
Minulla on aina ollut kauniit silmät. En tiedä mitä tapahtui vuosien kiusaamisen seurauksena mutta jotain minäkuvassani meni rikki. Ihmetyttää miten jotkut voi kommentoida siten ja tiedän ettei se pidä paikkaansa. Se joka meni rikki, oli minäkuvani.
Haluan eniten kasvoiltaan kauniita ja vartaloltaan trimmattuja 2-kymppisiä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut kauniit silmät. En tiedä mitä tapahtui vuosien kiusaamisen seurauksena mutta jotain minäkuvassani meni rikki. Ihmetyttää miten jotkut voi kommentoida siten ja tiedän ettei se pidä paikkaansa. Se joka meni rikki, oli minäkuvani.
Varmasti olet edelleen kaunis, pyörit vaan vääränlaisessa seurassa. Sitten kun tapaat taas mukavia ihmisiä, niin silmätkin herää uudestaan eloon.
Sisäinen onnellisuus tekee sen kauneuden jokaiselle ihmiselle.
Minulla pitää olla komeat tissit ja kroppa muutenkin seksy. Sen sijaan naaman on oltava ruma. Jostain syystä en viehäty kauniista kasvoista. Siinä on jotain kiihottavaa katsella isotissistä, jolla naama kuin petolinnun perse.
Miessystävän tulee olla kAunis
T. Mies
SIIS hyi tää ketju on niin oksettava. Täällä puhutaan avoimesti näännyttämisestä, jolloin nuorille naisille tulee syömishäiriöitä!! Lisäksi puhutaan plastiikkakirurgeista yms yms. Kääntäkää katseenne omiin peileihinne te 60v miehet ja antakaa nuorten kaunottarien olla rauhassa t. 14v gal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tällainen?
http://images4.fanpop.com/image/photos/19200000/Photoshoot-clemence-poe…
Tuo on kauniimpi kuin 95% naisista.
Olen vähän tuon näköinen ja miehet sanoo kauniiksi.
Luonne ja meidän yhteensopivuus on kaikkein tärkeintä, ei ulkonäkö.
Tapasin kaksi viikkoa sitten mielettömän mukavan naisen, jonka ulkonäöstä en ihastunut yhtään. Paljastui, että on ex työkaverin nykyinen nainen. Siihen se sitten viimeistään kaatui.
No ihan hoikkana mua pidetään. Vyötärö 73cm, toki lihaksia löytyy ja pyöreitä muotoja, esim lantio melkeen 120cm yms. Entistä hoikemmalta näyttää vyötärö. Vaatteet löytyy ihan normiosastolta.