Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko, mies, sinulle kasvojen kauneus tärkeää?

Vierailija
27.01.2022 |

Jos joutuisitte kahden muuten tasavahvan vaimoehdokkaan väliltä, ottaisitteko kauniskasvoisen, mutta hieman pyöreän vai timmin ja treenatun, mutta kasvoiltaan kolhon näköisen? Olen tuo jälkimmäinen :( naamaa ei voi treenata, enkä meinaa löytää miestä millään

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa villeiksi näännyttämällä itsensä. Tästähän on joku tutkimus, että pelkkää kasvokuvaa arvostellessa miehet antaa aina vain enemmän pisteitä, mitä pienemmäksi painoindeksi tippuu. Siis ihan johonkin 14 saakka

Ja naiset antavat sitä enemmän pisteitä, mitä enemmän miehellä on hiuksia, mitä vähemmän rasvaa ja mitä tummemmat hiukset luontaisesti ja mitä parempi mies on geneettisesti. Niin onko valittamista?

Vierailija
42/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen timmi, pitkä ja nätti. Olen päässyt vaimoksikin 😁. En meikkaa. Minusta kiinnostuneita miehiä on aina ollut. Viihdyn myös yksin. Olen saanut positiivista palautetta, kun pidän huolta itsestäni. Myös naisilta. Uskon, että miehet ei ehkä niitä kasvoja niin katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa villeiksi näännyttämällä itsensä. Tästähän on joku tutkimus, että pelkkää kasvokuvaa arvostellessa miehet antaa aina vain enemmän pisteitä, mitä pienemmäksi painoindeksi tippuu. Siis ihan johonkin 14 saakka

Ja naiset antavat sitä enemmän pisteitä, mitä enemmän miehellä on hiuksia, mitä vähemmän rasvaa ja mitä tummemmat hiukset luontaisesti ja mitä parempi mies on geneettisesti. Niin onko valittamista?

En mielestäni valittanut. Totesin vain faktan, että jos tavoitteena on vain saada miesten kiinnostus, on treenaaminen turhaa. Paremmat todennäköisyydet on onnistua vain tiputtamalla energian saanti minimiin

Vierailija
44/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni valittanut. Totesin vain faktan, että jos tavoitteena on vain saada miesten kiinnostus, on treenaaminen turhaa. Paremmat todennäköisyydet on onnistua vain tiputtamalla energian saanti minimiin

Ei varmasti ole treenaaminen turhaa. Mutta naisella se ei ole ollenkaan niin pakollista, kuin miehellä on, jos meinaa saada naisten huomiota. Naisella riittää hoikkuus ja pitkät hiukset melko pitkälle. Mutta kyllä rajusti treenalla voi saada muotoja, jotka helpottavat huomattavasti kemian ja kipinän löytymistä ja vähentää mahdollisuuksia joutua friendzonelle.

Vierailija
45/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kiinnitän kasvoihin huomiota ekaksi. Jos pakko valita niin kroppa jää toiseksi.

Vierailija
46/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kasvoilla niin väliä kunhan on hampaaton pehmeä suu ja hyvä ottamaan suihin.

Yksi hammas löytyy. Haittaakse?

Vierailija
47/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne kuin aloittajalla. Näytän aika samalta kuin tämä 26v nainen:

https://images.app.goo.gl/tMPjMmR4o8FjQQ6R7

https://images.app.goo.gl/hayce15BRYSRnJFv5

Kroppa on hoikka mutta ei se yksistään riitä.

Vierailija
48/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse on tärkeä asia, eli sanoisin kasvot.

Katse vai kasvot? Nyt puhuttiin kasvoista.

Vierailija
49/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvoja voi treenata tietyssä marginaalissa. 

Suuri relatiivinen voima kaunistuttaa kasvojen piirteitä.

( Kaksi henkilöä nostaa saman kilomäärän penkistä, 

mutta toinen on kymmenen kiloa kevyempi, kevyemmällä

on enemmän voimaa kokoon suhteutettuna, ja on relatiivisesti 

vahvempi. )

Vierailija
50/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama tilanne kuin aloittajalla. Näytän aika samalta kuin tämä 26v nainen:

No tuo on vain tosi huolittelematon. Uusi kampaus ja kulmien muotoilu ja kevyesti meikkiä niin upee siitä tulee.

Ja jos ei tule, niin käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa, joku pieni juttu voi muuttaa isosti. Kerran täällä vaan eletään, nin miksei parhaana versiona itsestäsi

Vierailija
51/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se raja taitaa olla jotain bmi12, jossa miesten tykkäykset vähenee.

Mutta sama pätee naisiin, jos naiset katsoo naisten kuvia, niin superalhaiset bmi-lukemat saa huippupisteet. Kasvojen luusto tulee kauniisti esiin ja silmät näyttää suurilta.

Miehiin asia ei toimi ihan samoin, koska alhainen bmi saa miehen näyttämään tyttömäiseltä.

Vierailija
52/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on vain tosi huolittelematon. Uusi kampaus ja kulmien muotoilu ja kevyesti meikkiä niin upee siitä tulee.

Ja jos ei tule, niin käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa, joku pieni juttu voi muuttaa isosti. Kerran täällä vaan eletään, nin miksei parhaana versiona itsestäsi

Luulen että jo nenäleikkauksen jälkeen näyttäisi huomattavasti paremmalta. Se noissa kasvoissa eniten häiritsee.

Vierailija
53/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että jo nenäleikkauksen jälkeen näyttäisi huomattavasti paremmalta. Se noissa kasvoissa eniten häiritsee.

Suomessa vallitseva spartalainen asenne kummastuttaa. Kurjien asioiden kanssa on vaan pakko tulla toimeen ja mennään vaikka läpi sen edessä olevan kiven, jos sellainen tielle sattuu. Miksei vaan kiertäisi sitä kiveä eli korjaisi sitä naamaansa? Nykyään tuo on ihan kohtuuhintaista ja jos se vapauttaa ihmisen jokailtaiselta murehtimiselta ja yksinäisyydestä niin eikö se ole sen arvoista? Ole lempeä itsellesi, ei ne vaikeudet luonnetta kasvata, ne tekee vaan katkeraksi imho

Vierailija
54/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kuitenkin myös, että jopa Meghan Fox oli mielestään kauneusleikkauksien tarpeessa. Nykyään on ulkonäöltään aika muovinen, nuorena ennen veistä käsittämättömän kaunis, mutta omiin silmiinsä epätäydellinen.

Vierailija
55/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle luonnollista käyttää kasvomaskia kaiken aikaa?

Vierailija
56/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis, pyöreähkö ja urheilullinen. Käyn salilla 3 x viikossa, reipas 1,5h lenkki joka pv ja lisäksi taistelulajiharrastus. Kiloja silti 100, toki pitkäkin. Mut muistutuksena et isommatkaan naiset ei aina herkkuja syö tai ole epäliikunnallisia. Itse en herkuista piittaa enkä niitä ostakaan.

Vierailija
57/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimanaama on naimanaama. Se on loppuen lopuksi tärkein kriteeri kun etsitään kumppania vakavaan suhteeseen.

Vierailija
58/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis, pyöreähkö ja urheilullinen. Käyn salilla 3 x viikossa, reipas 1,5h lenkki joka pv ja lisäksi taistelulajiharrastus. Kiloja silti 100, toki pitkäkin. Mut muistutuksena et isommatkaan naiset ei aina herkkuja syö tai ole epäliikunnallisia. Itse en herkuista piittaa enkä niitä ostakaan.

Itse olen 182 ja painan 75 kiloa ja mielestäni olen kyllä aika tukevassa kunnossa. Eli oletko pituudeltasi siis hieman alle 2 metriä?

100kiloa on lä s k i  ihan sama vaikka juoksisit joka päivä maratonin, jokin ei nyt täsmää.

Vierailija
59/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot tietysti

Vierailija
60/76 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ihmetyttää miten tyhmiä ovat ne ihmiset, jotka kuvittelevat hoikan tarkoittavan hyväkuntoista ja pieni pyöreys huonokuntoisuutta ja epäterveitä elintapoja. Hoikka voi syödä roskaruokaa ja olla ns. laihaläski ja taas pyöreämpi syö terveellisesti ja on lihaksikkaampi kuin laiha verrokkinsa. Heillä voi aineenvahdunta toimia aivan eritavalla ha sen suhteen heitä ei voi laittaa samalle viivalle.

Paino ei myöskään määrittele sitä, miten hyvä kiintoisia ja mukavia nämä ihmiset on. Ehkä kannattaisi vertailla mielummin laihaa ja ikävää ihmistä ja pyöreää ja mukavaa. Hyvännäköisen voi ikävä luonne saada ei haluttavaksi, eteenkin jos tyyppi kommentoi jatkuvasti kumppanin painoa. Sellaiseen narsistiseen suhteeseen en ikinä lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän