Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko, mies, sinulle kasvojen kauneus tärkeää?

Vierailija
27.01.2022 |

Jos joutuisitte kahden muuten tasavahvan vaimoehdokkaan väliltä, ottaisitteko kauniskasvoisen, mutta hieman pyöreän vai timmin ja treenatun, mutta kasvoiltaan kolhon näköisen? Olen tuo jälkimmäinen :( naamaa ei voi treenata, enkä meinaa löytää miestä millään

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole vertailtavissa.

Kaunis tietysti ja pyöreämpänä muutkin paikat ok

Vierailija
22/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolhon ehkä mieluummin. Ei sillä etteikö naisten kasvojakin ole mukava katsella mutta ei se ole kaikki kaikessa. Hyväkuntoinen on liikunnallinen todennäköisesti ja hänen kanssaan voi tehdä kaikenlaista mukavaa mutta siiderivala an kanssa ei oikein mitään.

Aloituksessa puhuttiin hieman pyöreästä, ei siiderivalaasta. Ja hieman pyöreä voi olla hyvinkin liikunnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaunis nainen ruman voittaa. Mikä tässä kysymyksen pointti oli? Jos on ruma , niin on. Ei siinä lohduta edes se täydellinen kroppa. Tämä nyt lienee päivänselvää.

Vierailija
24/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas miehet puhuvat ohi suunsa, koska heitä panettaa. Tutkimusten mukaan irtoseksissä keho on tärkeämmässä roolissa ja parisuhteessa naiset kasvot.

Yleensä jos tutkimus mainitaan ja vedotaan siihen niin olisi kiva jakaa se tutkimus. Muuten mutua.

Tällä tavoin palstan akateemiset eroaa muista. 

Mut ap, kasvojen kauneus on subjektiivinen asia, kaikki löytää erilaisia asioita kauneutena mutta kehon hyväkunntoisuus on universaali fakta.

Nämä asiat eivät onneksi sulje toisiaan pois joten kuntoile ihmeessä ja muista että hymyilevät kasvot ovat kauniit!

Vierailija
25/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolhon ehkä mieluummin. Ei sillä etteikö naisten kasvojakin ole mukava katsella mutta ei se ole kaikki kaikessa. Hyväkuntoinen on liikunnallinen todennäköisesti ja hänen kanssaan voi tehdä kaikenlaista mukavaa mutta siiderivala an kanssa ei oikein mitään.

Aloituksessa puhuttiin hieman pyöreästä, ei siiderivalaasta. Ja hieman pyöreä voi olla hyvinkin liikunnallinen.

Kehopositiivisuutta?

Vierailija
26/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, onko….?

Eikä: Onko, mies, sinulle…?

Vierailija
27/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itselleni minkäänlaista naista huolisi olisi hän sitten minkälainen tahansa. Minua kun te naiset ette ole ollenkaan kiinnostavia eikä teistä ole mitään hyötyä kun te ette nykyään edes tottele meitä ettekä tee mitä me miehet käskemme teidän tehdä eli teistä on vain pelkkää harmia ja rahanmenoa.

Vierailija
28/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on tärkeä asia, eli sanoisin kasvot.

Vierailija
29/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin noh, ei aloituksessa puhuttu mitään rumuudestakaan vaan ap omasta mielestä kolhosta ulkonäöstä.

Vierailija
30/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin timmi kroopa hyvällä luonteella. Moni kakku päältä kaunis, sisältö sysip*skaa.

Vierailija
31/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on yleensä subjektiivista. Kolho toisen mielestä on kaunis toisen mielestä.

Taidat olla liian ankara itsellesi?

En minäkään missistä menisi, en hei kehon enkä kasvojen puolesta. Ei ole ollut miehen etsiminen mitään kauheaa tuskaa, vaikkei minulla ole muutenkaan hyviä puolia mitenkään valtavasti.

Et kai ole itse liian ronkeli?

Vierailija
32/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa menee ehdottomasti etusijalle. Terveet elintavat, liikkuva. 

Vierailija
33/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot sekoittaa miehet. Olen kauniskasvoinen, hoikka, mutta en missään tapauksessa timmi. Lattana perse, ylimääräistä lanteilla jne. Kerran yksi mies jopa tuli hehkuttamaan kuinka upeassa kunnossa olen. Ensin luulin, että kyseessä on joku vittuilija, mutta tosissaan se oli. Kun näytin kasvoista kivalta, se varmaan luuli, että olen veistos myös ilman vaatteita.

Vierailija
34/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin timmin ja treenatun ehdottomasti. Kasvoilla ai ole minulle mitään merkitystä. Ensimmäisenä katson peppua, sitten vartalon muotoa ja kuntoa sekä jalkoja ja ehkä vähän rintoja. Kaikki kaulasta alaspäin kiinnostaa, kaulasta ylöspäin ei yhtään. Sitäpaitsi naiset yleensä meikkaavat itsensä kasvoistaan eri näköiseksi kuin mitä ovat. M52

Huijausta. Kyllä kaikki miehet katsovat ensin vartalon muotoa, sitten kasvoja, sitten vasta rintoja tai jalkoja tai peppua. Lisäksi on tutkittu, että meikkaamisella ja meikkaamattomuudella on paljon vähemmän eroa ihmisen ulkoisessa viehättävyydessä kuin kahdella eri naamalla keskenään. Eli se kaunis on meikittä kauniimpi kuin ruma meikattuna.

Vierailija
35/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot voi aina sammuttaa jos pärstä haittaa

Vierailija
36/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas miehet puhuvat ohi suunsa, koska heitä panettaa. Tutkimusten mukaan irtoseksissä keho on tärkeämmässä roolissa ja parisuhteessa naiset kasvot.

No irtoseksissä riittää miehellä, kunhan on vähän sinne päin, että pystyy jotenkuinkin koskemaan... Ei tämä peli mene samalla tavalla, kuin se menee naisille.

Vierailija
37/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voit kysyä itseltäsi ap toisinpäin? Eli jos vastassa on ruma mies kasvoiltaan, mutta kroppa on kunnossa vs. komea ja ei niin treenattu. Kumpi voittaa?

Vierailija
38/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin timmin ja treenatun ehdottomasti. Kasvoilla ai ole minulle mitään merkitystä. Ensimmäisenä katson peppua, sitten vartalon muotoa ja kuntoa sekä jalkoja ja ehkä vähän rintoja. Kaikki kaulasta alaspäin kiinnostaa, kaulasta ylöspäin ei yhtään. Sitäpaitsi naiset yleensä meikkaavat itsensä kasvoistaan eri näköiseksi kuin mitä ovat. M52

Huijausta. Kyllä kaikki miehet katsovat ensin vartalon muotoa, sitten kasvoja, sitten vasta rintoja tai jalkoja tai peppua. Lisäksi on tutkittu, että meikkaamisella ja meikkaamattomuudella on paljon vähemmän eroa ihmisen ulkoisessa viehättävyydessä kuin kahdella eri naamalla keskenään. Eli se kaunis on meikittä kauniimpi kuin ruma meikattuna.

Tutkimuksista puheenollen järjestys on hiukset tissit pepa naama miten silmät siis skannaa

Vierailija
39/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tällainen?

http://images4.fanpop.com/image/photos/19200000/Photoshoot-clemence-poe…

en ole vaan oikeasti ruma. jos tuo on kolho, niin mikähän minä olen? hirviö?

ap

Vierailija
40/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa villeiksi näännyttämällä itsensä. Tästähän on joku tutkimus, että pelkkää kasvokuvaa arvostellessa miehet antaa aina vain enemmän pisteitä, mitä pienemmäksi painoindeksi tippuu. Siis ihan johonkin 14 saakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan