Mitä tummat silmänaluset kertoo ihmisestä?
Kommentit (25)
Minulla on nykyään tummat silmänaluset ja isommat silmäpussit kuin ennen! En syö suolaa liikaa tai mitään. Nukun kyllä tosi huonosti ja vointi ei ole muutenkaan kovin hyvä. Väsyttää ja heikottaa. Ja olen tosi kalpea, niin ehkä ne erottuu paremmin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:31"]Yhdeksän lisää: kerroin omasta elämästäni, joten miinutpeukut huvittivat.
Älä tuomitse, jos et ymmärrä jotain asiaa.
[/quote]
Miten voi ymmärtää vain muutaman sanan perusteella? Kuka sinut on tuominnut?
Tummat silmänaluset kertovat, että ihmisellä on tummat silmänaluset. Siinäpä se.
Valvomisesta, liian vähäisestä veden juonnista, liian vähäisestä ulkoilusta...
Ja kas, mitäs krapulaa edeltävänä iltana on tehty? Ei yleensä ainakaan nukuttu tai juotu vettä.
Monella vaaleaihoisella on luonnostaan, mullakin aina (tosin peitän meikillä).
Väsymys tai epäonninen kallonrakenne.
Se kertoo ohuesta ihosta silmien alla ja pinnalla olevista verisuonista.
Mulla on sellaiset ollut aina, joten ei kyllä välttämättä kerro yhtään mitään.
Jostaim luin, että liian vähäisestä veden juonnista. Minulla on ollut luonnostaan aina tummat silmänaluset ja juon kyllä vettä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:02"]Mulla on sellaiset ollut aina, joten ei kyllä välttämättä kerro yhtään mitään.
[/quote]
Niin minullakin. Mietin vain jos ihmiset luulee minun olevan krapulassa sen takia.
Uupunut. Ohut iho. Syöpä.
t. Absolutisti
Mullakin on lapsesta saakka ollut tummat silmänaluset (mulla on erittäin vaalea iho). Näytän varmaan kestokrapulaiselta/kestoväsyneeltä vaikka en ole kumpaakaan. Vettä juon.
Hohhoijaa. Esim. sitä, että on hyvin vaaleaihoinen.
Mulla taitaa johtua allergioista. (olen tosi moniallerginen, kokoajan joku oire päällä, ugh.)
Mullakin on ollut aina todella tummat silmänaluset. Juon paljon vettä, enkä lainkaan alkoa. Urheilen ja ulkoilen todella tiuhaan. Syön monipuolisesti ja veriarvot ovat hyvät. Silmänaluset vaan on ja pysyy tummina. Vaikken juuri edes meikkaa niin silmänalusiin on pakko laittaa peitepuikkoa joka aamu. Olen myös tosi vaaleaihoinen ja saan mustelmia herkästi, ts. iho on ohut ja verisuonet pinnalla (ja kuultavat sinisinä ihon läpi). Että hyvä arpaonni oli tässä asiassa, jee. Ja tytär näkyy perineen nämä ominaisuudet minulta. :(
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:01"]Monella vaaleaihoisella on luonnostaan, mullakin aina (tosin peitän meikillä).
[/quote]
Minulla on noin ja keväisin ja kesäisin tummentumista lisää allergiat
Mulla on vaalea iho enkä käytä meikkiä. Kärsin jatkuvasta väsymyksestä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:38"]
Pahuudesta. Tummat silmänaluset on merkki, mistä tunnistan pahan ihmisen. Pahan ihmisen näkemisestä tulee mulle välittämästi paha olo. Hyi.
[/quote]
Ihanan junttia.