Olenko kamala ja julma äiti?
Ei noi lukiot tee onnelliseksi, vaikka ihan hyviä olisivatkin. Kyllä muualatkin hyvin pääsee opiskelemaan.
Kommentit (23)
että rekrytointitilanteessa jotain kiinnostaa pätkän vertaa se, mistä lukiosta joku on valmistunut. EI TODELLAKAAN. Kyllä se on se opiskelumenestys lukion jälkeen ja varsinkin työkokemus joka määrää kelle ne parhaat hommat menee.
Mun eliittikouluni on haastattelijan toimesta mainittu KAIKISSA työhaastatteluissa ja kaikki työt olen myös saanut....Olen tosin menestynyt opinnoissakin erinomaisesti jne. mutta (itseasiassa) yllätyksekseni tuo koulu on aina otettu esiin...En silti lähettäisi omia lapsiani Helsinkiin yksi eliittilukioon (asumme nykyään kauempana!). Se ei ole kuitenkaan sen arvoista!
saatte ne jämähommat ja ne eliittikoulujen kasvatit saavat oikeat työt. Haloo, aikuistu vähän. Ei se pelkkä lääkikseen pääsy vielä taivaita avaa!
mielestä 2-vuotiasta ei voi viedä hoitoon? Herranen aika! Jos tytön menestys ja elämä on siitä kiinni, käykö jonkun SYK:n tai ei, niin sitten on. Tietenkään et päästä 15-vuotiasta 500 km:n päähän yksin asumaan. Aivan järjetöntä heitteillejättöä pelkkä ajatuskin. Ettehän te pysty mitenkään huolehtimaan ja valvomaan alaikäistä lastenne noin kaukaa!
Mitä eliittilukioihin tulee, niin varmaan niissä saa suhteita, mutta ihan yhtä hyvät todistukset ja jatko-opintomahdollisuudet saa pikkulukioista. Ja jatkohan on aina itsestä kiinni!
lukion jälkeen saa hakea opiskelemaan minne itse tahtoo, mutta kyllä 15-vuotias on liian nuori asumaan yksin Helsingissä.