Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan välittänyt alkoholiaalaikäiselle?

Vierailija
31.05.2015 |

Tutuille tai tuntemattomille.

Itselläni oli pari ystävää, jotka olivat melkein vuoden itseäni nuorempia, joten tietysti ostin myös heille juomia heti kun täytin 18. Ja kun täytin 20, ostin väkeviä siihen asti kun he itse saivat ostaa. Pikkusiskollekin hain joskus. Tuntemattomille en ole koskaan ostanut, ei ole käynyt mielessäkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana niille ikätovereille, jotka olivat täyttämässä 18v samana vuonna.

Vierailija
2/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, omille kavereille olen ostanut. Sain väärät paperit 16-vuotiaana, silloin olen ostanut kaljaa jopa 13-14 -vuootiaille. Ostin myös pikkuveljelleni, josta tuli isona alkoholisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 19-vuotiaana myin puolikkaan Green Catin 17-vuotiaalle veljelleni - ylihintaan tietenkin :D Velipoika joi sen sitten kotona ja pidin vähän silmällä.

20-vuotiaana hain kossupulloja täysi-ikäisille, mutta alle kakskymppisille kavereille Alkosta. 

Tuntemattommille en ole koskaan ostanut enkä tule ostamaan.

Vierailija
4/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hain itse alaikäisenä tupakkaa ja kaljaa kun lähikaupan myyjä ei koskaan kysynyt papereita. Täysi-ikäisenä en sitten oo ostanutkaan kuin kerran tupakkaa alaikäiselle ystävälleni kun olin itse 19.

Vierailija
5/5 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaalle kaverille, joka on 11kk nuorempi. En mielelläni hakenut muille teineille 18-vuotiaana alkoholia, kun tiedostin, että olen kusessa, jos jään kiinni. Mutta kaverille toki hain, kun yhdessä juhlittiin.