Kylläpä on ämmät katkeria ja kateellisia Maria Lohelalle!
Tuntemattomuudesta suoraan valtakunnan ykkösnaiseksi eduskunnan puhemieheksi nousi perussuomalaisten kansanedustaja ja kaunis Maria Lohela.
Kommentit (23)
Onko siis kaikki kritiikki yhtään mitään kohtaan kateutta? Tämäpä kätevää. Kateutta epäilisin jos henkilön toimintansa ei aiheuttaisi kenellekään mitään negatiivista, mutta hän silti saisi paskaa niskaansa. Nyt kuitenkin hommapersun valinta puhemieheksi on tilanne jota moni pitää syystäkin huonona asiana.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:03"]
Jollet tiennyt, niin oli kansanedustajana jo viime kaudella.
[/quote]
Tiesin toki, mutta tuntematon hän oli silloinkin.
Mikä vitun kaunis? Joka asiassa on ihan eri mieltä uudelleen kysyttäessä.
Ei ole kaunis eikä muutenkaan mikään ruudinkeksijä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:17"]
Olen feministi. Maria Lohela oli huono vaihtoehto puhemieheksi, aivan liian kokematon. Ei se, että on nuori ja nainen tee automaattisesti sopivaa.
[/quote]
No just näin. Kuitenkinn ihan untuvikko valtakunnanpolitiikassa, puhemiehen kuitenkin pitäisi olla kannuksensa jo hankkinut ja luottamusta herättävä tyyppi, puoluekannasta riippumatta. Kumpi tahansa varapuhemiehistä olisi ollut sopivampi tuohon paikkaan.
Ahaa eli palstapersut kun haukkuu vihervasemmistoa tarkoittaa se sitä että te olette vaan kateellisia heille.
Ja otetaan huomioon vielä, että Lohela nyt oli tuollainen häthätää kyhätty vaihtoehto tuohon pestiin. Paikka oli pedattu kokeneemmalle Toimi Kankanniemelle, mutta tyypin seksiviestittelyt veivät mahdollisuuden tuohon.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:05"]
Onko siis kaikki kritiikki yhtään mitään kohtaan kateutta? Tämäpä kätevää. Kateutta epäilisin jos henkilön toimintansa ei aiheuttaisi kenellekään mitään negatiivista, mutta hän silti saisi paskaa niskaansa. Nyt kuitenkin hommapersun valinta puhemieheksi on tilanne jota moni pitää syystäkin huonona asiana.
[/quote]
Tervetuloa Suomeen! :) Täällähän ei tosiaan saa mitään tai ketään kritisoida olematta kateellinen.
Maria Lohela on rasisti, joka yrittää nyt kääntää takkia, kun rasistinen puhemies ei ehkä oo ihan just sitä, mitä maailmalla arvostetaan ja puhemiehellä on myös kv-tehtäviä.
Sinänsä on ihan uskomatonta, että rasisti voi nousta puhemieheksi, mutta pikkuhiljaa halla-aholaiset ovat onnistuneet ujuttamaan rasismia salonkikelpoiseksi ja normaaliksi asiaksi.
Ulkonäkö on täysin sivuseikka. Eduskunta ei oo missikilpailu.
Kateelliset persjalkaiset vasut haukkuvat kaunista Mariaa.
Millä perusteella on liian kokematon? HS:n yhdessä artikkelissa oli lueteltu syyt, joilla valittiin. Ihan hyvältä vaikutti.
Mun mielestä ihan hyvä, että on maahanmuuttokriittisiä korkeissa asemissa, kun niin on suuri osa kansasta halunnut.
mä en kyllä näe mitään kaunista tuossa naisessa. Ihan tavallisennäköinen suomalainen täti, joita on joka paikassa
voisko joku kertoa mulle mikä tossa naisessa on kaunista??? en itse vaan löydä mitään :D
Tavis täti. Mutta ei sillä ulkonäöllä olekaan merkitystä niin kuin ei niillä eduskunnan setien ulkonäöllä.
Ei jumalauta, on se kumma kun naispoliitikoista ei voi puhua mitään heittämättä mukaan noita ulkonäkökommentteja. Paskaakaan väliä, minkä näköinen ihminen siellä nuijaa koputtelee.
On ihan sama minkä näköinen tyyppi siellä nuijii kunhan hommansa hoitaa. Lohela o hän normaalin näköinen keski-ikäinen nainen. Jättäkää rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:05"]Onko siis kaikki kritiikki yhtään mitään kohtaan kateutta? Tämäpä kätevää. Kateutta epäilisin jos henkilön toimintansa ei aiheuttaisi kenellekään mitään negatiivista, mutta hän silti saisi paskaa niskaansa. Nyt kuitenkin hommapersun valinta puhemieheksi on tilanne jota moni pitää syystäkin huonona asiana.
[/quote]
Juuri näin. Itse henkilökohtaisesti olen iloinen, että tällainen "tuntematon" hahmo nostetaan noin tärkeään tehtävään, freesi tuulahdus on aina paikallaan. Mutta Lohelan politiikkaa voin silti kritisoida.
Ja mikä tulee johonkin ulkonäköön, sillä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa.
Jollet tiennyt, niin oli kansanedustajana jo viime kaudella.