Käyttekö esittäytymässä muuton jälkeen uusille naapureillesi?
Eli jos muutat uuteen paikkaan, niin käytkö esittäytymässä?
Kommentit (24)
Meillä asui kerrostalossa aikoinaan naapurissa jostain lähi-idän maasta muuttanut pariskunta. Olivat tehneet hyvää ruokaa niin nainen koputti meidän ovelle ja antoi vadillisen ruokaa meille, kun oli ylimääräistä. Kuulin toiseen huoneeseen kun sanoi vaimolleni "älä pidä villasukkia jalassa kotona, miehet ei tykkää. Muista olla seksikäs miestäsi varten" ( hykertelin tyytyväisenä sen kuullessani :D )
Minä olen muuttanut elämäni aikana riittävän monta kertaa. Viimeisin muuttoni oli rivitaloon, lähes maalle. Seinänaapurino on homo. Toinen seinänaapurini on rasisti ja kova juoppo. Nyt epäilen että viimeisin naapurini joka muutti samaan rivitaloon on varas!! Minun postilaatikon kantta oli availtu kun olin viikonlopun reissussa. Tästä tulee nyt POLIISI-ASIA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Stadissa kerrostalonaapureihin tutustuu aikanaan paikallisessa. Muita voi moikata rapussa ja pihalla. Jos ei joku tervehdin sen tyypin voi ohittaa jatkossakin moikkaamatta.
No ei tutustu. En minä ainakaan paikallisessa käy, enkä usko että käy naapuritkaan. Ehkä Kontulassa näin, mutta ei ainakaan täällä etelässä.
Muutettuani omakotitaloon kävin esittäytymässä lähinaapureille, osa ei avannut ovea ja osaa ei tuntunut kiinnostavan yhtään.