JÄTÄ MIEHENI RAUHAAN IDIOOTTI!
Voih, onkohan kellään muulla tällaista... Mieheni on biseksuaali, ja ennen minua hällä oli jotain säätöä yhden miehen kanssa. Tää mies ilmeisesti haluais nyt mieheni takaisin, soittelee ja viestittelee yms. On jopa käynyt meidän ovella puhumassa minulle kun mieheni oli töissä! Mulle tämä tilanne on aivan kauhea! Jos kyseessä olisi toinen nainen, tietäisin miten taistella naisen asein, mutta mitä tässä voi tehdä? Miestäni siis kiinnostaa myös miehet joten miten voin olla varma että riitän hänelle, eikä tämä ahdistelija saa tahtoaan läpi? Mieheni vakuuttaa ettei ole pettänyt mutta mitä jos? Yleensä en vihaa ihmisiä, mutta tätä miestä vihaan!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 08:58"]
No hitto! Saisit kaksi miestä sänkyyn ;) äläs nyt kieltäydy.
[/quote]
Se toinen mies on homo ja kuulemma vihaa minua. Tuo olis vihoviimeinen asia maailmassa mihin suostuisin!
ensinnäkin, ap, pillupanot voit unohtaa, sun täytyy antaa miehellesi pyllyreikää, sitähän se haluaa. Toisekseen, sun täytyy sormeilla ja dildottaa miehesi pyllyreikää. Ja kolmanneksi, joudutte ottamaan toisen miehen välillä seksileikkeihinne, jotta miehesikin saa oikeaa ja aitoa kikkeliä pyllyreikäänsä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:06"]
ensinnäkin, ap, pillupanot voit unohtaa, sun täytyy antaa miehellesi pyllyreikää, sitähän se haluaa. Toisekseen, sun täytyy sormeilla ja dildottaa miehesi pyllyreikää. Ja kolmanneksi, joudutte ottamaan toisen miehen välillä seksileikkeihinne, jotta miehesikin saa oikeaa ja aitoa kikkeliä pyllyreikäänsä.
[/quote]
Miksi tällä palstalla ei voi vastata asiallisesti?
Ap, se on miehesi, jonka täytyy asiat tämän toisen miehen kanssa selvitellä. Hänen täytyy itse tehdä ratkaisunsa. Se on sinullekin parempi, että tiedät missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:06"]
[/quote]
Miksi tällä palstalla ei voi vastata asiallisesti?
No mikä sana nyt ei miellyttänyt tiukkapipoa?? Oliko sana " pillupano " vai "pyllyreikä" liian seksuaalissävytteinen? Panetko vain lauantaisin pimeässä peiton alla marimekon raitayöpaidan helmaa nostamalla?
[/quote]
Ymmärrän. Kokenut jotain saman tyylistä.