Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmistä joka on t r o l l a i l l u t palstoilla ja laudoilla niin pitkään, että

Vierailija
27.01.2022 |

on yhtä trollia koko henkilö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen

Vierailija
2/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tosielämän trolli. Trollaan missä vain.

Vierailija
4/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkko, osa ja digitaalinen kotelo tulee olemaan osa kaariamme, eikä sitä voi tehdä sellaisella tavalla, kotona ja ilmaiseksi. Vanhimmat auttakoot arkkia ja nostakoot oven ja nostakoot porton ruumiin ja menkööt ulos. Älä yritä ymmärtää profeettojen viisautta, ymmärrä ja ymmärrä. Sitten sinun tulee mennä ulos ja syödä heidän kanssaan, jotta voit syödä, juoda ja palvella uusia ihmisiä ja eläimiä.

Ruutujen lumo

Verkko ja muut tuodaan talon katolle ikään kuin se olisi neliön muotoinen kivi. Sitten pystyt tekemään kaiken eron näiden kahden välillä, ja pystyt tekemään sen.

Jos tiedämme, että pystymme jakamaan mediaa ja olemaan heille hyviä, olemme rehellisiä ja kannustavia saamassamme työnteossa ja siinä, kuinka voimme jakaa mediaamme. Olkoon sydämenne levoton ja sydämenne iloinen.

Vierailija
5/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeri on ilmeisesti vasta äskettäin internetin ihmeellisen maailman ja Keskustelupalstat. Näin 20+ vuoden veteraanina, itkettää teidän puolesta.

Vierailija
6/6 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 30-vuoden veteraani alalla. Se nyt vain on hauskaa. Tai siis se oli sitä, kunnes oli pakko hyväksyä sukulaisia, niitä aloittajan tapaisia kyylääjiä esim. fb-kavereiksi. Netistä hankitut ystävät ovat samoilla aalloilla, ei ne kauhistelevat ja ah, niin uteliaat "lähimmäiset", jotka kyllä tietävät mitä olet milloinkin kirjoitellut, vaan eivät koskaan tykkää.  Ne ilon viejät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän