Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudehko miesystävä luulee, että häpeän takapuoltani

Vierailija
27.01.2022 |

Alkoi kyllä ärsyttää.

Tykkään pukeutua tunikoihin, mekkoihin ja pitkähköihin neuletakkeihin. Takapuoleni on siis kyllä lähes aina ns piilossa, muttei siksi että häpeäisin takamustani tai yrittäisin piilotella sitä. Vaan tykkään näistä vaatteista, olen pukeutunut samoin jo parikymppisestä lähtien eli 20 vuotta.

Hämnennyin ja oikeastaan loukkaannuin, kun mies lipsautti sivulauseessaan selkeän luulonsa että yritän piilotella takapuoltani sen vuoksi että häpeäisin sen leveyttä?!

En nyt muista ihan sanatarkkaan mutta jotenkin kommentoi pukeutumistani että kun mulla on tapana "piilottaa lantioni". Ja kommenttia ei seurannut mikään "se on ihan hyvä lantio/takamus" - toteamus. Vaan kuvitteli että häpeän sitä ja kommentista päätellen "ymmärtää" asian??

Ärsytti jotenkin siksi, että en todellakaan ole miehelle ikinä valittanut tai tuonut ilmi että omasta mielestäni lantiossani olisi jotain vikaa. Ilmeisesti miehen mielestä sitten on, kun tällaisia johtopäätöksiä vaatteistani vetää ja niitä kommentoi.

Ja siis olen liikunnallinen 166/60 nainen, housukoko 38.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee menemään päin persettä.

Vierailija
22/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun mies kehui lantiotasi, sinä kehitit siitä tämmöisen loukkaantumisprosessin

Ei ollut kyllä mitenkään kehu. Lähinnä hän toi esiin "ymmärtävänsä" PIILOTTELUNI.

Kehun tajuaa kyllä, jos ei sanallisesti niin ilmeistä, äänensävystä ja eleistä. Tämä ei ollut kehu.

Mutta miehessä on muitakin ärsyttäviä piirteitä, aion lopettaa tapailumme. Arvostelee ovelasti ties mistä. Minulla ei kuulemma ole tarpeeksi mielipiteitä kun sanoin että mulle on "ihan sama" mitä ruokaa laitamme.

Ja olen liian hiljainen, ja liian rauhallinen, ja liian tylsä, ja en järjestä tarpeeksi aikaa hänelle, enkä lähettele itsestäni selfieitä hänelle(!!) päivinä jolloin emme näe, ja vaikka mitä vikoja olen kuullut itsestäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun mies kehui lantiotasi, sinä kehitit siitä tämmöisen loukkaantumisprosessin

Ei ollut kyllä mitenkään kehu. Lähinnä hän toi esiin "ymmärtävänsä" PIILOTTELUNI.

Kehun tajuaa kyllä, jos ei sanallisesti niin ilmeistä, äänensävystä ja eleistä. Tämä ei ollut kehu.

Mutta miehessä on muitakin ärsyttäviä piirteitä, aion lopettaa tapailumme. Arvostelee ovelasti ties mistä. Minulla ei kuulemma ole tarpeeksi mielipiteitä kun sanoin että mulle on "ihan sama" mitä ruokaa laitamme.

Ja olen liian hiljainen, ja liian rauhallinen, ja liian tylsä, ja en järjestä tarpeeksi aikaa hänelle, enkä lähettele itsestäni selfieitä hänelle(!!) päivinä jolloin emme näe, ja vaikka mitä vikoja olen kuullut itsestäni.

Ap

Kuulostaa siltä että olet aika rotupuhtaan narsistin kanssa tekemisissä. Juokse, älä kävele.

Vierailija
24/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut omaan perseeseen tyytyväinen, sääli jos joku on ollut asiasta eri mieltä. En ole heidän mielipiteistä kiinnostunut.

samma här, toki onhan tämä saanut sen verran huomiotakin ettei ihme että olen tyytyväinen. 

Nim. Suomen paras peba

Vierailija
25/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että kyllä sieltä kakka tulee.

Vierailija
26/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista tapailin hetken, tämä tosin ehdotti että käyttäisin lyhyempiä takkeja ym.jotta per se näkyisi. Kyllä mä joskus käytänkin, mutten koskaan käskystä.

Ja kyllähän tapailemani mies mun perseen tietää, miksi mun pitäisi muille sitä esitellä?

Vierailija
27/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tämä kannattaa kirjoittaa.....

No miksi ihmeessä täällä ei voisi reflektoida asiaa?

Asiahan voi johtua siitä että mies kokee takapuolesi ongelmaksi ja uskoo siksi sinunkin kokevan niin. Tai sitten luultavampaa on että koska 90-luvulla ihanteena oli pieni lantio ja takapuoli, jäi monelle naiselle traumoja upeista lantiokaaristaan ja takapuolestaan. Myös minulle. Ja siksi mies luulee että sinullekin.

Minulla on metrinen takapuoli ja olen siitä ylpeä. Se on kaunis ja upea ja minulla kesti todella kauan päästä sen kanssa sinuiksi. Kerro miehelle miten koit hänen lauseensa ja kerro että olet tyytyväinen vartaloosi ja toivot hänenkin olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi