Modern family!
Ihan paras ohjelma, rakastan Philiä ja Gloriaa!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:58"]Mulla samat suosikit :) cam ja mitch ovat mielestäni vähän epäuskottavia.
[/quote]
Niin, eivät edes pussaa ikinä!!
Niin on aivan ihana!!! Itse en osaa edes valita suosikkejani koska kaikki ovat omilla erilaisilla tavoillaan niin mahtavia ja symppiksiä.
Monesti olen miettinyt miten ihanaa olisi kuulua tuollaiseen perheeseen :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:58"]Mulla samat suosikit :) cam ja mitch ovat mielestäni vähän epäuskottavia.
[/quote]
[/quote]
Mitch kammoaa julkisia hellyydenosoituksia ja ollut vaikeuksia sen julkihomouden kanssa muutenkin. Mutta pussaahan ne välillä :)
Gloria, Phil ja Cameron ovat parhaita! Claire on tosi rasittava, tympeä ja nalkuttava akka. Loukkaantuu tosi helposti, ja lasten kasvatus aika persiillään. Luke on myös mahtava!<3
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:58"]Mulla samat suosikit :) cam ja mitch ovat mielestäni vähän epäuskottavia.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan että cam on ehkä jotenkin yliammuttu hahmo mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:58"]Mulla samat suosikit :) cam ja mitch ovat mielestäni vähän epäuskottavia.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan että cam on ehkä jotenkin yliammuttu hahmo mun makuun.
[/quote]
Just gay ;)
Tollasiihan ne on, osa ainakin. Ei ulkonäöllisesti ja taustansa perusteella stereotyyppisin, mikä tekee siitä vielä mielenkiintoisemman.
Tässä sarjassa on yksi oikeasti hauska hahmo: Phil Dunphy.
Jay antaa taustatukea, mutta muuten melko sietämätöntä nuppi 11:ta sakkia.
No on se paksu homo kyllä niin hauska että ainoa joka näistä hömppäsarjoista pistää paremmaksi on Kellarin kunkun Arthur se papparainen joka asuu siellä kellarissa.
Phil on ihana, seksikäs ja hyvä isä!! Mahtava hahmo ja tahdon suudella häntä tulisesti.
En pidä Lilystä ja Clairesta, ovat ärsyttäviä ja Lily aika röyhkeä yleensä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:37"]
No on se paksu homo kyllä niin hauska että ainoa joka näistä hömppäsarjoista pistää paremmaksi on Kellarin kunkun Arthur se papparainen joka asuu siellä kellarissa.
[/quote]
Arthur on muuten mainio!mulle tuli oikeen paha mieli kun luin just lehdestä että hänen vaimonsa kuoli.olivat kellarin kunkussakin niin hauskoja yhdessä!
Lilyn näyttelijä on surkea, repliikit eivät kuulosta koskaan aidoilta. Oikeestaan suurin ongelma on varmaan se, että hahmona tuollainen sarkastinen ja piikikäs viisivuotias ei ole vaan uskottava.
Se Connection Lost-jakso oli kyllä viime kausien parasta antia. :D Claire ei aiemmin ollut lempihahmojani mutta tuossa jaksossa pääsi samaistumaan ihan uudella tavalla.
Muita lempihahmoja Gloria, Phil ja Cameron kaikessa korniudessaan. Vähiten lemppareita ovat näsäviisas Alex ja mukahauska Manny. Jälkimmäisen kohdalla saattaa tosin vaikuttaa että olen kuullut Mannyn näyttelijän olevan todella ikävä henkilö.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:53"]
Lilyn näyttelijä on surkea, repliikit eivät kuulosta koskaan aidoilta. Oikeestaan suurin ongelma on varmaan se, että hahmona tuollainen sarkastinen ja piikikäs viisivuotias ei ole vaan uskottava.
[/quote]
Ei kyllä ongelmana ovat tytön näyttelijän taidot.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:02"]Jälkimmäisen kohdalla saattaa tosin vaikuttaa että olen kuullut Mannyn näyttelijän olevan todella ikävä henkilö.
[/quote]
Mitä, mitä? Kerro lisää!
Sarja on nykyään tylsempi kuin ekoilla tuotantokausilla. Lapset olivat hauskempia pienempinä, vitsit olivat tuoreempia jne. Nykyään mennyt vähän toistoksi.
Mulla samat suosikit :) cam ja mitch ovat mielestäni vähän epäuskottavia.