Onko mua kusetettu Huutiskaupoissa? ov
Maksoin paketin kolme viikkoa sitten. Kaksi viikkoa sitten maanantaina sain "automaattisen" viestin Huutonetistä, että paketti on toimitettu Huutopakettina. No eipä ole pakettia näkynyt eikä kuulunut. Olen sitä nyt käynyt jo 5 kertaa kysymässä lähi Siwasta. Ensimmäisen kerran kolme päivää tuon meilin jälkeen.
Mitään tekstaria ei tuosta tule, koska mulla ei ole puhelinnumeroa tiedoissa ja myyjä ei ole sitä kysynyt. Ja mikä kivointa, myyjä on kadonnut kuin pieru Saharaan, ei vastaa viesteihin :/
Kommentit (2)
Ja kait se paketti olisi jo aikoja sitten tullut, kun muut samana päivänä lähetetyt paketit tuli kahdessa päiväsä perille.
Olen myös soittanut Matkahuoltoon, kun Siwasta käskettiin ja ei ole sielläkään. Eli jonnekkin se paketti on hukkunut.
Jos kohteelle on ostettu huutopaketti niin näet sieltä kohteen sivulta matkahuollon seurantakoodin. Sen avulla voit selvittää onko paketti tulossa ja jos on niin missä. Siellä kohdesivulla on suora linkkikin matkahuollon pakettiseurantaan.
Tuskin myyjä olisi huutopakettia ostanut, jos huijari olisi. Vaikka mistä sitä tietysti tietää :/