Voisitko koskaan kuvitella että vaihtaisit etunimesi?
Myös 2. ja 3. etunimi lasketaan.
Vai oletko kenties vaihtanut? Mistä syystä?
Kommentit (16)
En varmaankaan vaihtaisi. Lapsena inhosin nimeäni, mutta nykyään pidän siitä kovasti ja se on tärkeä osa identiteettiäni. Harmi vaan, ettei kukaan nykyään kutsu minua oikealla nimelläni.
Kyllä on henkisen epätasapainon merkki, kun ihminen vaihtaa nimeään. Pl. Poikkeustapaukset, jolloin järkeä enemmän mukana.
Olen vaihtanut. Olen tyytyväinen päätökseeni :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:12"]
Kyllä on henkisen epätasapainon merkki, kun ihminen vaihtaa nimeään. Pl. Poikkeustapaukset, jolloin järkeä enemmän mukana.
[/quote]
Voi että miten ahdasmielistä. Lopeta muiden määrittely ja astu 2000-luvulle.
Oon vaihtanut
Transsukupuolinen nainen
Etunime en, tykkään että saman nimisiä ei paljoa ole. Tokassa ei oikeen mitään ihmeellistä niin saa pysyä. Mutta sukunimi! Ehdottomasti vaihtaisin!
Onneksi mulla on jo mulle paras mahdollinen nimi. Sukunimen olen vaihtanut.
En voisi. Minulla on maailman kaunein naisen nimi.
Vaihdoin koska kukaan ei osannut sanoa sitä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:16"]
En voisi. Minulla on maailman kaunein naisen nimi.
[/quote]
Ollaan sitten varmaan kaimoja! :)
En osaa kuvitella itseäni toisen nimiseksi, en vaihtaisi sukunimeäkään. Tämä nimi on mun identiteetti.
Voisin kuvitella. Esimerkiksi sellaisessa tilanteessa että olen paljastanut kansainvälisen rikollisliigan pomon ja piileskelen Marbellassa todistajiensuojelussa.
Voisin kuvitella, koska jo nyt mieheni kutsuu minua nimellä, joka on ihan erilainen kuin oma varsinainen nimeni on. Tuskin kuitenkaan teen sitä, mutta mielestäni tuo lempinimeni sopii minulle jopa omaa nimeäni paremmin.