Kunpa perunatkin olisivat tarjouksessa
Vaikka ajatus onkin rahallista hintaa tärkeämpää.
Kommentit (48)
Perunaa ja lanttua kandeis nyt hamstrata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunan hinta ei enäö kaupassa juuri laske, vaikka viljelijä antaisi ne ilmaiseksi.
Ruokaperunan tuottajajinta lienee 10-20cent/kg
Ai kauheeta! Pitäisi löytää nyt joku viljelijä, jolta voisi ostaa suoraan perunat. Kaupat vetää välistä liikaa
Meilläpä onkin aikas lähellä. Haetaan pottua ja jätetään raha omatunnon mukaan. Kyllä hän silti kauppoihinkin myy. Noita lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-supparissa oli tänään potut tarjouksessa, taisi olla 0,69€/kg. En ostanut, mutta osui silmään, kun ostin tomaatteja. Ne ryökäleet maksoivat 4,89€/kg 😒
Vain idiootti ostaa tomaatteja tuohon hintaan.
Mun lähellä on suppari ja s-market. Molemmissa sekä kurkku, että tomaatti, huitelee viiden euron pinnassa. Lidlissä olisi ehkä vähän halvempaa, mutta en lähde jäisillä teillä pyöräilemään 4km ees taas euron takia. Autoa mulla ei ole.
Tomaatin hinta riippuu vuodenajasta, ei kaupasta.
Järkevät käyttää kasviksia vuodenaikojen mukaan. Idiootit ei tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Perunaa ja lanttua kandeis nyt hamstrata
Kaikilla ei ole isoja kellareita.
Peruna on parasta arkiruokaa. Helposti syö kymmenkunta kerralla. Siihen päälle vielä kunnon kahvit nisun kera.
Mikäs ihmeen tomaattiraivo täällä on menossa? Kaikesta tekin saatte tappelua aikaan. :D
Minun perunankulutuksellani se on kyllä aivan se ja sama maksavatko ne 50 senttiä/kilo vai 2 euroa/kilo. Toki jos niitä syö kilon päivässä, niin sitten ehkä vähän eri asia.