Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metti Forssellilla rahaa ranteessa - Instassa Rolex-kuva

Vierailija
30.05.2015 |

Muotibloggaaja Metti Forssellilla on rahaa ranteessa tuoreessa Instagram-kuvassa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkaakin hoikemmaksi kunnossa Metti.

Vierailija
2/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko venäläinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on kaunis :)

Vierailija
4/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vähän nousukasmaista näiden mettien ja minttujen helyesittelyt. Ymmärrän hyvin, että kamppeet on kalliit kun rahaa kerran löytyy, mutta tuollainen merkkien ja logojen esittely on kornia ja epätyylikästä.

Vierailija
5/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:26"]Hoikkaakin hoikemmaksi kunnossa Metti.
[/quote]

Paitsi rinnoista ;-)

Vierailija
6/23 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten paljon tommoinen kello sitten maksaa? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä siitä. Ollaanko siis tuhansissa vai kymmenissätuhansissa vai missä lukemissa? Kun en tommoisia merkkijuttuja harrasta niin ei ole tietoa. Ei siiä ole kuin muutama vuosi kun pääsin kärylle, että se beessi mummoruutuinen kaulahuivi voi maksaa parisataa euroa! Mun mielestä se vaan näytti tylsältä ja vähän mummoilulta ja nynnyltä. Näin sitten stokkalla turussa käydessäni samasta ruudusta tehdyn ohuen kesähuivin, siis ei edes talvihuivi, hinta 199 euroa. Meinasin pökertyä.

Vierailija
7/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tunnistaa nousukkaan aina, et pitää esitellä köyhille (ketä sellaista kiinnostaa, jolla itsellä varaa) mitä nyt omistaa. Oon kavereistakin huomannut, että ne jotka ns. nai rahaa, haluaa näyttää sen kaikille. Itse puolisot, jos ovat perintörikkaita, ovat hyvinkin maanläheisiä ja jopa vaatimattomia. Saattaa käyttää kalliita merkkejä, mut eivät tee siitä numeroa - eivät edes puhu merkeistä. 

Saahan sitä nauttia kauniista esineistä ja tuotteista, ei siinä mitään. Mut en tajua, miten ketään oikeasti jaksaa edes kiinnostaa tuollainen, jos ei oo mitään pintaa syvällisempää koskaan tarjota. Tulee katalogielämä mieleen. Helppoa, ohutta ja kertakäyttöistä.

Vierailija
8/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään katkeraa tai kateellista, mut en ottaisi tollasta kelloa vastaan vaikka annettaisiin :D Mulla olisi niin iso paniikki siitä että rikon sen tai kadotan! Tai no ehkä se on eri juttu jos on rahaa kuin roskaa eikä kymppitonni ole mikään raha. Mua huolestuttaisi kävellä tuollainen ranteessa koska se kertoo varkaille, että massia löytyy. Toki onhan Metin tyyli muutenkin kallis.

Kaiken lisäksi linkin kello ei ole mikään ihmeellinen. En ulkonäön perusteella koskaan arvaisi hintaa. Tai no eihän se laatu noissa maksa, vaan mielikuvat siitä millainen ihminen noita käyttää :)

Vierailija
9/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:59"]No miten paljon tommoinen kello sitten maksaa? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä siitä. Ollaanko siis tuhansissa vai kymmenissätuhansissa vai missä lukemissa? Kun en tommoisia merkkijuttuja harrasta niin ei ole tietoa. Ei siiä ole kuin muutama vuosi kun pääsin kärylle, että se beessi mummoruutuinen kaulahuivi voi maksaa parisataa euroa! Mun mielestä se vaan näytti tylsältä ja vähän mummoilulta ja nynnyltä. Näin sitten stokkalla turussa käydessäni samasta ruudusta tehdyn ohuen kesähuivin, siis ei edes talvihuivi, hinta 199 euroa. Meinasin pökertyä.
[/quote]
Tuo maksaa noi 20.000 eur tosin tuo on ilman päiväystä, se tiputtaa aika paljon hintaa.

Vierailija
10/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräs Daytona on n 10 000. Ainakin omani oli. 

Vierailija
11/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chelsean monivuotisen vaihtopenkin lämmittäjän ja perin surkean vuokrapelaajan siippana ei viitsisi paljon varakkuutta esitellä. Surkea ura.

Vierailija
12/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja nousukasmaistahan tuo touhu on, mutta jos se hänet onnelliseksi tekee...

Vierailija
13/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metillä itsellään rahaa? Tuskin Mikael Forssel hirveän varakas on, ei lähellekään Selänteen, Häkkisen ja Räikkösen varakkuutta. Palloilijoina Litmanen ja Hyypiä olivat kovempaa tasoa.

Vierailija
14/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ohi aiheen mutta tuntuu, että nykyajan toimittajat istuvat tietokoneellaan ja odottavat milloin mintut, metit, teemut, sirpat jne. päivittävät instagramejaan ja kirjoittavat niistä sitten uutisen. Vanhanajan journalismi on tästä kaukana.

Vierailija
15/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on mutta en voi ottaa tätä ihmistä enää tosissaan sen jälkeen kun väitti kivenkovaa ruokavalio-postauksessa syömisen vaikuttavan kehon pH:hon ja valitsevansa syömisensä sen perusteella. Asiasta puhutaan ensimmäisen kerran jo varmaan yläasteen bilsantunneilla...

Vierailija
16/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:34"]

Kaunis on mutta en voi ottaa tätä ihmistä enää tosissaan sen jälkeen kun väitti kivenkovaa ruokavalio-postauksessa syömisen vaikuttavan kehon pH:hon ja valitsevansa syömisensä sen perusteella. Asiasta puhutaan ensimmäisen kerran jo varmaan yläasteen bilsantunneilla...

[/quote]

Mutta hei sehän kirjoitti blogissaan kirjoittaneensa E:n paperit. Ei kyllä uskois, ainakaan blogin suomen kielen ja englannin perusteella. Saahan sitä tietty sanoa mitä haluaa  :D

Vierailija
17/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEO on nyt sillä lailla, että Metti, Minttu ja Nanna haluavat lähettää kuvia Instagramiin.

Vierailija
18/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi noin nätti puoliso niin ostaisin minäkin merkkikelloja :)

Vierailija
19/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mautonta esitellä Rolexeja ja Hermés vyönsolkia blogissa ja instassa. YÖK! Logojen aika on so last season.

Vierailija
20/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös tuo kello ole sama, jonka sai mieheltään huomenlahjaksi? Miten siitä nyt saadaan taas asiaa iltapäivälehtiin asti!?!

Ja puhutaan kymmenistä tuhansista. Jos oikein osasin etsiä ja katsoa, Metillä on tällainen kello: http://www.rolex.com/watches/cosmograph-daytona/m116520-0016.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän