Sain tänään kolmannen koronarokotteen. Voinko lähteä turvallisin mielin esimerkiksi Tallinnan risteilylle?
Kommentit (27)
Voit. Mitään koronaa ei ole olemassakaan, se on pelkkää ihmisten aivopesua.
Parin viikon päästä on rokotesuoja parhaimmillaan.
Kestää vähintään 5 vuorokautta, että rokote suojaa sinua. Parin viikon päästä suoja on vielä parempi. Koronan voit edelleen saada, mutta todennäköisesti et päädy teholle. Voit siis lähteä Tallinnan-risteilylle, riskit ymmärtäen.
Vierailija kirjoitti:
Voit. Mitään koronaa ei ole olemassakaan, se on pelkkää ihmisten aivopesua.
t . trumppi ja turtsi, sekä postinpoika ja vielä kärkkisjutsu seuramiehenä
Sehän riippuu ihan omasta käytöksestä, että voitko lähteä turvallisin mielin. Jos olet selvinnyt hyvin esim. ruokakaupassa ja linja-autossa, niin linja-autossa on luultavasti isompi riski saada tartunta, kuin laivalla.
Korona ei tartu, jos minimoi hengityksensä.
olet tartuttaja ja sairastaja riski.
Hienoa, odota 10 päivää. Saataisiin tämä pois päiväjärjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Korona ei tartu, jos minimoi hengityksensä.
Visiirikään ei auta.
Miksi ruokitte rokotevastaista Putin-trollia?
Ei toimi heti. Menee vähintään pari viikkoa ennen kuin immuniteettia muodostuu.
No miksei, jos oon ollut itse jo 3 kertaa risteilyllä rokottamattomana syyskuusta lähtien. Tosin vaikuttaa että rokotetut saa tartunnan helpommin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi heti. Menee vähintään pari viikkoa ennen kuin immuniteettia muodostuu.
Miten niin, jos taustalla on kuitenkin jo 2 rokotetta?
Vierailija kirjoitti:
No miksei, jos oon ollut itse jo 3 kertaa risteilyllä rokottamattomana syyskuusta lähtien. Tosin vaikuttaa että rokotetut saa tartunnan helpommin 🤔
Niin... ilman rokotusta kotona lukkojen takana vs. kolme rokotusta takki auki ilman maskia ympäri kyliä juostessa... kumpikohan saa tartunnan?
Itsehän olet teoistasi vastuussa, mutta jos minun pitäisi päättää, niin odottaisin muutaman päivän, sillä monet ovat saaneet rokotuksesta esim. kuumetta ja päänsärkyä eikä ole kiva olla reissussa kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet teoistasi vastuussa, mutta jos minun pitäisi päättää, niin odottaisin muutaman päivän, sillä monet ovat saaneet rokotuksesta esim. kuumetta ja päänsärkyä eikä ole kiva olla reissussa kipeänä.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... ilman rokotusta kotona lukkojen takana vs. kolme rokotusta takki auki ilman maskia ympäri kyliä juostessa... kumpikohan saa tartunnan?
Ja nämähän ne ovat ainoat vaihtoehdot taas. Ensin ilman rokotteita takki auki pitkin kyliä juossut, sitten rokotteiden kanssa, enkä ole koronaa saanut.
Typeriä kysymyksiä.