Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ollut nyt 7 päivää ilman tupakkaa :)

Vierailija
30.05.2015 |

Ja samalla 7 päivää ilman nikotiinia. Viime sunnuntaina vaan päätin, että nyt se loppuu. Ei enää yhtäkään tupakkaa. Välillä on ollut vaikeita hetkiä, mutta yllättävän helposti tää on nyt mennyt. Osaakohan kukaan kertoa, milloin alkaa helpottamaan, niin ettei enää edes tule sitä ylitsepääsemätöntä tupakan himoa?

Ihan hirveästi en ole aikaisemminkaan polttanut (omasta mielestäni). Aloitin joskus teininä, mutta aina kaikki raskausajat (neljä lasta) ja imettämisajat oon ollut savuton. Kuitenkin pikkuhiljaa luisunut takaisin tupakointiin. Viimeiset vuodet olen polttanut niin, että vapaa-ajalla en juurikaan, ainoastaan työmatkoilla (siis matkat töihin ja takaisin kotiin) mutta niillä sitten sitäkin enemmän. Viikossa on mennyt noin kaksi normaali askia, joskus ehkä vähän enemmän varsinkin jos olen käynyt ulkona ja nauttinut alkoholia.

Mutta nyt sitten siis täysin ilman mitään nikotiinia ja tupakkaa nämä 7 päivää. Mä niin toivon, että tää kestää loppuelämän :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle!!
Toivottavasti savuttomuutesi kestää :)
Itse Odottelen taas inspiraatiota lopettamiseen.
Tiedän että se on täysin turhaa mutta keksin aina miljoona "hyvää" syytä polttaa :(

Vierailija
2/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea!! Jatka samaan malliin! :) taitaa olla aika paljon parempi olo nyt verrattuna siihen ku tupakoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!! Tsemppiä!! Eikös sanota, että pari ekaa viikkoa on vaikeinta, sitten pitäisi helpottaa!

Vierailija
4/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vielä oikein ole parempi olo, oon ärtyisä, väsyttää, tekee mieli polttaa jne. Mutta toivon niin että kohta tulee se taitekohta jonka jälkeen on päivä päivältä parempi olo. Ehkä on kuitenkin jo nyt parempi hengittää, mulla astmaa eikä se oikein tykännyt polttamisesta.

Jos mulla ois ollut käsilaukussa tupakka-aski, oisin varmaan ratkennut jo monesti. Onneksi ei ole.

Vierailija
5/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!!!! Älä lopeta, yritä kestää vaikeatkin hetket :) voi kunpa onnistuisit, outoa että en edes tunne sinua mutta toivon että pääset irti tupakasta! Isoisäni kuoli tupakan aiheuttamaan keuhkosairauteen, ja isäni on saanut sydänkohtauksen jonka epäillään tulleen tasan vain tupakasta. Siksi ehkä toivon jokaisen onnistuvan lopettamaan polttamisen :)