Sain vihdoinkin aikaiseksi maistella uutta Royal-suklaata ja sehän olikin hyvää.
Olin varautunut päinvastaiseen. Mitä minä nyt sitten voisin boikotoida ihan vain boikotoimisen ilosta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, minusta se on tosi mautonta. Minä juuri tilasin sitä kunnollista vanhaa Royal suklaata fiksuruoka-sivustolta. Taisin ostaa kaikki vanhat vihreät, nyt siellä on enää punaista.
Minäkin tilasin. Mutta ei tarvis kaikille kertoa....
Lisään vielä. Nettikauppa sivut Ilmoitti että uutta versiota Royalia on saatavana!!!!!
No mitäs erikoista mainitsemista siinä on, sitähän saa kaupastakin, päinvastoin kuin vanhaa royalia?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te kehtaatte?? Tämä uusi Royal halventaa maullaan ja nimellään oikean aidon Royalin sen jota tehtiin ennen.
😂😂 Terveisiä Porvooseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole syönyt suklaata tai karkkia tämän vuoden puolella. En ole läskiperse.
Kammottava ihminen olet kuitenkin. :D
se oli kyllä pahaa… ihan liian makeaa…
Molemmat ihan ok, ei jääny mieleen. Harvemmin ostin ennen, enkä varmaan myöhemminkään. En muista kenenkään kehuneen Royalia ennen tätä muutosta. Muutamat tykkää ja loput valittaa tavaksi, vaikkei itsekään sitä Maraboun tai Fazelin levyjen ole valinnut. Näinhän se useimmiten menee. Muutama vuosi ja ihmiset unohtaa sen edelleen hyllylle, kuten tähänkin mennessä - miksi muuten reseptiä olisi muutettu?
Toki palmuöljy taitaa olla osassa suklaita reseptien syy muutokselle.
Isot mainokset halpis- Royalista Teeveessäkin. Säälittävää.