Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vihdoinkin aikaiseksi maistella uutta Royal-suklaata ja sehän olikin hyvää.

Vierailija
27.01.2022 |

Olin varautunut päinvastaiseen. Mitä minä nyt sitten voisin boikotoida ihan vain boikotoimisen ilosta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoi boikotointia!

Vierailija
2/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen yllättynyt. En ole juurikaan ostanut aiemmin kun on ollut pahaa mutta nyt sain uuden version lahjaksi ja oli tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän palstan mieltymyksiin kuuluu musta kahvi karrelle paahdetuista pavuista niin varmaan sama periaate pätee suklaaseenkin

Vierailija
4/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla on jokin ihmeellinen hysteria suklaan laadun suhteen.

Vierailija
5/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te kehtaatte?? Tämä uusi Royal halventaa maullaan ja nimellään oikean aidon Royalin sen jota tehtiin ennen.

Vierailija
6/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, mutta teinini tykkää. Mä tykkäsin ennen uudistusta ja hän toisinpäin. Valis

Vierailija
7/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli alennuksella 89 centtiä kappale. Silloin kun tuli uusi Royal niin maksoi yli 2 egee. Kertoo aika paljon suosiosta.

Vierailija
8/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer palkannut trolleja?

Vierailija
9/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te kehtaatte?? Tämä uusi Royal halventaa maullaan ja nimellään oikean aidon Royalin sen jota tehtiin ennen.

Jos se oli niin saatanan hyvää ja ihanaa, miksi niin pieni menekki, joka alkujaan johti brändin ja tuotteen uudistukseen?

Vierailija
10/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää, mutta teinini tykkää. Mä tykkäsin ennen uudistusta ja hän toisinpäin. Valis

Tämän takia minusta on ihan älytöntä etteivät ne jättäneet myös sitä vanhaa sulklaata markkinoille.

Tätä uutta, halvan joulukalenterisuklaan makuista en myöskään itse enää osta, vanhaa taas kulutin patukan verran viikoittain.

Vierailija
11/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen tätien mielestä Fazerin Sininen on ”maailman parasta” 😆

Vierailija
12/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli niin saatanan hyvää ja ihanaa, miksi niin pieni menekki, joka alkujaan johti brändin ja tuotteen uudistukseen?

Pieni menekki ei tarkoita etteikö se ole hyvää. Jos hinnoittelu on liian korkeaa, niin kaikki ostaa sitä halpaa ennemmin kuin hyvää.

Vierailija
13/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole syönyt suklaata tai karkkia tämän vuoden puolella. En ole läskiperse.

Vierailija
14/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole syönyt suklaata tai karkkia tämän vuoden puolella. En ole läskiperse.

Mä olen syönyt suklaata ja karkkia tämän vuoden puolella. En ole läskiperse.

Vierailija
15/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, minusta se on tosi mautonta. Minä juuri tilasin sitä kunnollista vanhaa Royal suklaata fiksuruoka-sivustolta. Taisin ostaa kaikki vanhat vihreät, nyt siellä on enää punaista.

Vierailija
16/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihmiset sitä uutta boikotoi. Yleensä boikotti johtuu jostain eettisestä syystä. Tässä tapauksessa ihmiset eivät vain pidä uudesta royalista.

Vierailija
17/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä muutettiin? Alkuperäinen oli tosi hyvää. Ainakin se punainen pakkaus.

Vierailija
18/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mieluummin trollata vauvapalstalla kuin boikotoida yksittäisiä tuotteita. Täällä protestisi tulee paremmin tietoon muillekin. On paljon hauskempaa. Tuollainen sinun kaltaisesi läski nyhverökin saisi elämään jotain sisältöä.

Ei ole kovin reilua haukkua pyöreätä ulkomuotoani tuolla tavalla. En vain pysty laihtumaan ja olen luonnostani isoluinen.

Vierailija
19/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, minusta se on tosi mautonta. Minä juuri tilasin sitä kunnollista vanhaa Royal suklaata fiksuruoka-sivustolta. Taisin ostaa kaikki vanhat vihreät, nyt siellä on enää punaista.

Minäkin tilasin. Mutta ei tarvis kaikille kertoa....

Vierailija
20/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tilasin. Mutta ei tarvis kaikille kertoa....

Lisään vielä. Nettikauppa sivut Ilmoitti että uutta versiota Royalia on saatavana!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi