Miehellä ongelmia aggressiivisuuden kanssa
Miehellä siis isoja ongelmia aggressiivisuutensa kanssa. Saattaa suuttua mistä tahansa, pienestäkin asiasta. Alkaa huutaa, ei mitenkään vähän, vaan naama punaisena, solvaa, haukkuu, uhkailee erolla jne jne. Käyttäytyy uhittelevasti, jos yritän jatkaa keskustelua, niin lähtee ovet paukkuen kävelemään.
Kun tulee takaisin, pitää mykkäkoulua tai joskus saattaa myöntää hieman ylireagoineensa. Oikeaa anteeksipyyntöä ei tule koskaan.
Ja tämä on ihan hullua! Kyseessä muuten kaikin puolin fiksu ja mukava ihminen, mutta saattaa saada järjettömät raivarit vaikka lauseesta "kumman vuoro nyt olikaan maksaa tienhoitomaksu...." ja siitä lähtee.
Miten ihmeessä saan hänet ymmärtämään, että käytöksessä on paljon pielessä, ja asialle voi ja pitää tehdä jotain? En halua loppu elämääni elää näin. Kaikissa meissä on virheemme, sen ymmärrän, mutta tämä vaikuttaa vain turhan negatiivisesti suhteeseemme.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin minun mieheni, ihanaa saada vertaistukea ❤️. Itse epäilen miehelläni aspergeria, mutta hän ei suostu menemään tutkimuksiin. Itse olen yrittänyt vaikka mitä, mutta mikään ei auta, raivarit tulevat täydin mitättömistä asioista säännöllisin väliajoin. Ja se on liian usein nykyään. Sitten kaikki lakaistaan maton alle kunnes tulee taas uudet raivarit. Anteeksi ei pyydä koskaan. Välillä myöntää tehneensä jotain, mutta ei silti suostu pyytämään anteeksi.
Ihan oikeasti, miksi olet tuollaisen kanssa?
Aikuisten oikeesti pilaat elämäsi. Mikä teitä raivopäiden kanssa olevia vaivaa kun ette jätä sitä ukkelia raivoamaan itsekseen ja hanki omaa elämää?
Lapset. Ja niin pilaan, olen aiemmin ollut hyvässä parisuhteessa. Mutta mies ei aina ole ollut tuollainen, nyt yritän kuitenkin kerätä uskallusta eroamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei paranen jos tänne hänestä valitat.Tilaa hänelle aika lääkärin .Jos ei suostu menemän: ero.Eron voi hakea vain toinen osapuoli,ilman syytä.Vai pitäkö sinua sinä taloudessa kiinni asunto ja miehen tulot?
Järkevin vastaus! Kyllä! Juuri noin!
Ei muuta kuin agression portaita kipuamaan.
https://www.raisacacciatore.fi/kirjasto/30