Poikaystävä painostaa!
Olen 22v, enkä todellakaan halua lapsia. Poikaystäväni on viimeaikoina alkanut vihjailemaan, että olisi kiva sellainen pieni taapero... Olen myös sanonut että sitten varmaan pitää erota, mutta ei. Ei kuulemma todellakaan halua erota, mutta vauvan haluaa. Olen selittänyt että ei se lapsiperhe-elämä ole mitään glamouria, ja että se oikeasti vahingoittaa myös parisuhdetta, mutta ei. Hän tahtoo vauvan niin hän tahtoo vauvan. Siis mitä helvettiä? Eikös ne naiset ole yleensä tälläisiä?? Onko minun poikaystävä salaa nainen tai jotain? En tiedä mitä tekisin. En itsekään haluaisi erota, mutta lastakaan en aio tehdä.
N22
Kommentit (32)
Lue kirja Emily Giffin: Vauvanpitävä
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:49"]
No mitä sä ap kitiset. Päästä se mies vapaalle jalalle.
[/quote]
Mistä alapeukut? Se on tulos tai ulos. Sama mentaaliteetti ämmiä kohtaan, se on vain tasa-arvoa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:01"]Lue kirja Emily Giffin: Vauvanpitävä
[/quote]
Mistä se kertoo?
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:01"]Lue kirja Emily Giffin: Vauvanpitävä
[/quote]
Mistä se kertoo?
Ap
[/quote]
Varmasti vauvoista, mutta kerro tarkemmin :D
Ap
Odottakaa muutama vuosi, niin ehkä se vauvakuume sullekin tulee.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:34"]Odottakaa muutama vuosi, niin ehkä se vauvakuume sullekin tulee.
[/quote]
No ei todellakaan tule. Vaikka tulisi niin silti en suostuisi. Ex-narkkarina en aio ottaa riskiä että masennun ja sorrun taas.
Ap
Meillä vauvakuume tuli mieheen ekaksi. Vuoden harkitsin ja sit ryhdyttiin toimeen. Nyt on kaksi lasta ja olen ihan onnellinen et hankittiin lapset. Mies on paljon lasten kanssa.
Tosin olimme naimisissa ja vanhempia.
Tee lapsia vasta kun itse niitä haluat.
Teillä on ammatti ja työpaikka ja katto pään päällä? Mun rahapussille ei tartte tulla. Sano poikaystävälle. Siellä asuu jo liikaa elätettäviä. Ei enää huvita enkö jaksa enempää elättää.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:57"]
Teillä on ammatti ja työpaikka ja katto pään päällä? Mun rahapussille ei tartte tulla. Sano poikaystävälle. Siellä asuu jo liikaa elätettäviä. Ei enää huvita enkö jaksa enempää elättää.
[/quote]
Nyt en tajunnut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:52"]Meillä vauvakuume tuli mieheen ekaksi. Vuoden harkitsin ja sit ryhdyttiin toimeen. Nyt on kaksi lasta ja olen ihan onnellinen et hankittiin lapset. Mies on paljon lasten kanssa.
Tosin olimme naimisissa ja vanhempia.
Tee lapsia vasta kun itse niitä haluat.
[/quote]
"Vasta kun niitä haluat" No kun en halua! Ja vaikka haluaisinkin niin en varmasti tee!
Ap
Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, niin ei siinä ole kuin yksi vaihtoehto: sanoa että kiitos ja hyvästi. Jos teillä on noin erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat, niin ei kannata jatkaa yhteisen elämän suunnittelua. Jos jäätte suhteeseen, niin jossain vaiheessa jompi kumpi tulee katkeraksi, ja eroatte kuitenkin.
Jos sinä et tahdo lasta koskaan ja mies tahtoo niin ainoa oikea ratkaisu on ero. Lasta ei pidä tehdä jos ei ole 100% varma. On myös väärin miestä kohtaan joutua roikkumaan suhteessa josta ei kuitenkaan koskaan tule saamaan haluamaansa.