Elämä valuu hukkaan?
Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että elämäsi valuu hukkaan? En seurustele eikä minulla ole lapsiakaan (enkä edes halua). Ikää alta 30v. Tuntuu, että päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet menevät ilman, että mä oikeasti ELÄN. Oon miettinyt, että johtuuko tämä tunne tämän hetkisestä työttömyydestä, mutta ei, en usko että tuntisin eläväni vaikka olisinkin töissä.
Kommentit (6)
Sama tilanne. Meillä porukat hiljattain irtisanottiin, ei lapsia, ei parisuhdetta/perhettä. Koen silti ettei elämä valu hukkaan, elämässä kun voi olla paljon muutakin kuin em. asiat :) Paistaa se aurinko risukasaankin. Toivottavasti sinulla on joku mielekäs harrastus - se auttaa aina!
Pitää hyväksyä ettei elämässä oikeasti ole mitään erityistä tarkoitusta, joten mikään ei mene hukkaan. Olet tässä ja nyt, ja se on just se elämän tarkoitus. Ei se ole sen kummallisempaa.
Ota sudesta kiinni napakalla otteella ja ravista elämä takaisin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:26"]
Pitää hyväksyä ettei elämässä oikeasti ole mitään erityistä tarkoitusta, joten mikään ei mene hukkaan. Olet tässä ja nyt, ja se on just se elämän tarkoitus. Ei se ole sen kummallisempaa.
[/quote]Kyllähän jotkut ihmiset kokevat voimakkaasti, että haluavat omassa elämässään tiettyjä asioita, ja jos niihin ei yllä, voi ymmärrettävästi kokea elämän valuvan hukkaan. Tällöin lähtökohdat ovat itseohjautuvat. Ap taas kuulostaa minusta hiukan ulkoaohjautuvalta. Tulee vaikutelma, että ap voisi miettiä, mitä itse pitää omassa elämässään tärkeimpinä asioina ja mahd. tavoitteina.
Joskus tuntuu siltä. Vaikka töissä käynkin, niin elämä tuntuu suorittamiselta töitä varten. Sosiaalista elämää ei juuri ole työpäivän jälkeen. Kaipaan takaisin kotikaupunkiini.
Ei se hukkan valu. Jokainen päivä on omalla tavallaan arvokas, kuomaseni :)