Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys parisuhteessa oleville naisille

Vierailija
30.05.2015 |

Kysymys kuuluu seuraavasti: arvosteleeko miehesi sinua painostasi, vaikka olet normaalipainoinen ja miten se on vaikuttanut tunteisiinsa miestä kohtaan?

Itselläni tuo tilanne. En voi ymmärtää. Takamus ei ole kuulema muuta kuin iso, vaikka missään nimessä en ole lihava. Minulla on naisen lantio, eikä minkään pikkupojan. Pitäisi vissiin olla fitnessharrastaja... Tympii tosi vahvasti ja vaikka kuinka yritän olla miettimättä, asia häiritsee minua. Miehellä ja minulla on näemmä hieman eri arvot elämässä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvostele ja olen lihonut suhteemme aikana. Mies on urheileva läpipasko joka ei liho vaikka syö ihan järjettömän paljon. Jos olette lapsettomia vaihda ja äkkiä.

Vierailija
2/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella timmi, mulla ylimääräistä ja ikinä ei ole arvostellut, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka on itse ultrajuoksija ja minä olen sohvaperuna. Tosin minäkin normaalipainoinen, mutta en todellakaan timmi tai lihaksikas. 

Vierailija
4/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa mielummin sellaisen siron teinimäisen naisen. Ei lantiota. Ovat kuumaa valuuttaa selkaiset nykyään.

Vierailija
5/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan arvostellut. Painoni on ollut yhdessäolomme aikana 48-72 kg ja aina olen kuulemma ollut sopiva :) Miehen omakin paino on vaihdellut 20 vuoden aikana paljon, nyt juuri laihdutti 30 kg ja on sopusuhtainen. Itselläni paino pudonnut 5 kg ja vielä olisi tarkoitus pudottaa toiset 5 kg. En ole myöskään itse arvostellut hänen painoaan, rakas on ollut kaikenkokoisena.

Vierailija
6/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hyväksyisi mieheltäni tuollaista puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:01"]

En ikinä hyväksyisi mieheltäni tuollaista puhetta.

[/quote] Minäki luulin joskus, etten sietäisi, mutta kun on lapsia... Vaikkei uskoisi, mutta oli kiva lukea teidän jutut, että muunlaisiakin löytyy. Ap

Vierailija
8/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää puhetta näin miehen näkökulmasta. Rakas ei vaihdu muodon mukaan.

Ainoa jotenkin hyväksyttävä tilanne olisi, jos se ihminen, johon ihastun, paisuu ihan muodottomaksi lähtötilanteesta eikä enää palaa edes lähelle sitä. Senkin ymmärtäisin, jos se olisi (harvinaisen) sairauden aiheuttamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvostele, olen vakavasti ylipainoinen mutta kyllä tuo musta näyttää silti tykkäävän enkä hyväksyisi tollasta käytöstä keltään.

Vierailija
10/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen olemuksen vähättely intiimeistä paikoista voi tehdä todella kipeää. En ole ikinä tehnyt niin enkä luultavasti ikinä teekään. Olen huomannut järkeväksi tästäkin syystä seurustella naisen kanssa, jonka kroppa ja olemus on mielestäni nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan uskaltanut arvostella mitenkään.Ei ole meillä tapana myöskään arvostella muiden ihmisten ulkonäköä ja tämän haluamme siirtää myös lapsillemme.Meillä ei katsota esim.pullukka ohjelmia koska meistä se on ihmisarvoa alentavaa ja lasten ei tarvfitse sellaista oppia.

Vierailija
12/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt 10kg avioliittomme aikana, mutta kertaakaan ei ole arvostellut painoani. Itse puhun jatkuvasti aiheesta ja yritän pudottaa painoa, mutta en ole vielä onnistunut. Ehkä voisin jopa saada potkua laihduttamiseen, jos mies sanoisi suorat sanat. Mutta tuollaista arvostelua en kyllä ymmärrä, jos olet normaalipainoinen ja sitten ilkutaan perän leveyttä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kun suutuin pari kertaa niin pahasti ja uhkasin jättää.

Jos häiritsee liikaa niin hakekoon uuden eukon.

Vierailija
14/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:26"]Törkeää puhetta näin miehen näkökulmasta. Rakas ei vaihdu muodon mukaan.

Ainoa jotenkin hyväksyttävä tilanne olisi, jos se ihminen, johon ihastun, paisuu ihan muodottomaksi lähtötilanteesta eikä enää palaa edes lähelle sitä. Senkin ymmärtäisin, jos se olisi (harvinaisen) sairauden aiheuttamaa.
[/quote]

itse olen lihonut 50kg tapaamisesta, mutta silti kelpaan ja ikinä en ole pahaa sanaa kuullut ulkomuodostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole arvostellut, mutta kiinnitti huomiota painonnousuun ja ehdotti että skarppaisimme yhdessä syömisiä ja liikuntaa. Ihan kohtuullista minusta. En itsekään halua olla lihava.

Vierailija
16/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvostele ja mä olen myös kerännyt painoa muutaman kilon suhteemme aikana, tosin en mitenkään merkittävästi kun lähtöpaino oli 50kg ja nyt se on 54kg ja jaloissa se vähän näkyy, mutta mies sanoo että saa olla pyöreämmätkin jalat ja peppu.

Vierailija
17/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä arvostellut minun ulkonäköäni, ei painoa, pituutta, hiusten mallia tai väriä, meikkaamista jne. Enkä minä hänen. Kaikki tuollaiset huomauttelut jää ihmisen muistiin, ikuisiksi ajoiksi pahimmillaan. Siellä ne hyvinäkin sipisee niitä ilkeitä sanoja ja nakertaa sitä rakkautta ja luottamusta ja yhteistä hyväntuulista elämää, kunnes tulee kriisi ja sitä alkaa miettiä ihan toden teolla, että millainen tää toinen ihminen on, ja miksi oikeastaan tän kanssa olenkaan, jos kerran en ole hänen mielestään hyvä sellaisena kuin olen.

Vierailija
18/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoajan saa olla tuskailemassa et mistä löytyy sopivan kokoisia vaatteita jotka näyttäisi hyvältä. 165cm/110kg ei vaan ole nättiä.

Vierailija
19/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa xl, 168/84. Mieheni rakastaa ja himoitsee vartaloani. Sanoo niin usein ja näyttää sen myös teoissaan. Tosin kysymys oli normaalipainoiselle ja itse olen lihava, mutta en ikinä suostuisi olemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka ei arvostaisi ja rakastaisi minua juuri sellaisena kuin olen.

N 36v.

Vierailija
20/20 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvostele, exä kyllä vaati.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan