Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokoksen kosmetiikkamyyjät

Vierailija
30.05.2015 |

Onko näille myyjille ihan omat ohjeistuksensa olla koppavia ja nyrpeän näköisiä? Vai onko näin vain Lahdessa?

Olen huomannut, että mitä nuorempi myyjä, sitä miellyttävämpää palvelua olen saanut. Sitten taas mitä vanhempi myyjä, sitä varmemmin en saa edes katsekontaktia kassatapahtuman aikana. Olen pitemmän aikaa ihmetellyt tätä ja aion laittaa asiasta palautetta eteenpäin. Niin monta kertaa on tullut typertynyt olo ostotapahtuman jälkeen.

Oletteko muut huomanneet saman?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samahan se on naisissa ihan noin yleisestikin; nuorena mukavia ja iloisia, vanhoina kärttyisiä hapannaamoja. Kunnes mummoina muuttuvat taas lempeiksi. 

Vierailija
22/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan Sokoksella ainakin Lumenen ja luonnonkosmetiikan edustajat ovat minusta ystävällisiä ja kysyvät aina kun siellä käyn että tarvitsenko apua, ja osaavat auttaa hyvin. Vaikka olenkin vain köyhä opiskelijatyttö. ;) Samoin hajuvesiä haistellessani minua on auttanut pari todella asiantuntevaa ja innokasta myyjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sokoksella ainakin hyvä palvelu. Käyn usein ja eipä ole ollut valittamista. Asiäakskunta on mielestäni keski-iän paremmalla puolella. Myyjien ikää en ole ajatellut. 

Vierailija
24/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:34"]

No samahan se on naisissa ihan noin yleisestikin; nuorena mukavia ja iloisia, vanhoina kärttyisiä hapannaamoja. Kunnes mummoina muuttuvat taas lempeiksi. 

[/quote]

Näin nuorena naisena voin sanoa, että olen tavannut monta ilkeää ja katkeraa keski-ikäistä naista, mutta ihan yhtä monta ystävällistä, hauskaa ja kilttiä. Nuo ikävimmät tapaukset vain jäävät helpommin mieleen kuin ne leppoisat keski-ikäiset. :)

Vierailija
25/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Sokoksella olen saanut aina hyvää palvelua, samoin Helsingissä asuessani Hakaniemen Sokoksella. Mielestäni Treella ja Hgissä Stocka on se pahempi paikka, mitä tulee palveluun.

Vierailija
26/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sokoksen myyjistä taas todella positiivisia kokemuksia. Nuoresta iästäni huolimatta olen aina saanut todella hyvää palvelua, ja aina olen lähtenyt kassalta kotiin näytetuotteiden kera. Näin siis Mikkelissä ja Jyväskylässä.

Vierailija
27/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sokoksella on mukavat myyjät

Vierailija
28/28 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:57"]

Olen huomannut! Monet kerrat pyörinyt ja hyörinyt kosmetiikkaosastolla joko ilman myyjää näköpiirissä, tai myyjät rupattelemassa keskenään. Toki olen palvelua saanut, kun olen sitä itse pyytänyt, mutta se ei mielestäni saisi olla oletusarvoinen tapa ja antaa huonon kuvan sokoksen asiasakaspalvelusta vaikka saatu palvelu hyvää olisikin.

Monet kosmetiikkamyyjät ei muuten tunnu ymmärtävän tuotenäytteiden merkitystä tuotteiden myynnin ja markkinoinnin edistämiseksi kun niitä saa aina erikseen pyytää ja hyvä jos niitä silloinkaan mukaansa saa.

Suurin osa myyjistä pistää tuotenäytteet yms. jakeluun tarkoitetut omaan taskuunsa. Sit niitä myydään kirppareila tai käytetään itse.

Luulin että kosmetiikkamyyjät saavat tuotteet ilmaiseksi käyttöönsä mutta ilmeisesti ottavatkin asiakkaille tarkoitetut testerit itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi