Miksi etelä-Suomalaiset miehet etsii seuraa pohjoisesta?
Siis sellaiset tasokkaatkin miehet Helsingistä/Espoosta jne. joille takuulla olisi vientiä omalla asuinalueellaan?
Kommentit (25)
Jospa niillä vaan on tinderi puhelimessa päällä Lapin reissullakin. Kai sitä saa hakea mistä itse tykkää. Ei ne pohjoisen naiset ole pohjoisen miehille korvamerkitty.
Miten tämä seuranhaku ilmenee ja miten päättelet kyseessä olevan yleistäkin toimintaa?
Ovat tulossa hiihtolomille Lappiin ja olisi hyvä olla hoito valmiiksi katsottuna. Viikoksi tai silleen.
Päättelen siitä yltiöpäisestä innokkuudesta alkaa tapilemaan kun välimatkaa on yli 1000km. En itse kyllä näe mitenkään järkevänä jos ei kummankaan elämäntilanne ei mahdollista muuttamista…
-ap
Haluaa kuulla, että etelässä on vain ylikoulutettuja kaupunkilais neitejä, joita ei perhearvot kiinnosta. Ja että pohjoisessa on ne pehmeän feminiiniset vaimomatskut. Tinder-miehillä on tinder päällä minne ikinä menevätkin ja enemmistö, se naista saamatonkin enemmistö, sitä prspanoa vailla etelässä ja pohjoisessa. Onneksi tinderissä yms ei ole kaikki miehet...
koska maaseudun naiset ovat naisellisempia.
Tietävät että maalaistalon tyttö osaa lypsyhommat...
Lapin tytöltä helposti Levikset repee
Tinder tykkäys näkyy sulla vasta viikonpäästä ja matkamies on jo etelässä?
Vierailija kirjoitti:
Tietävät että maalaistalon tyttö osaa lypsyhommat...
Monesti myös ratsastushommat.
Me lapin naiset olemme tosi kauniita ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Päättelen siitä yltiöpäisestä innokkuudesta alkaa tapilemaan kun välimatkaa on yli 1000km. En itse kyllä näe mitenkään järkevänä jos ei kummankaan elämäntilanne ei mahdollista muuttamista…
-ap
Tuhannen kilometrin etäisyydellä puhutaan siis Hki-Kittilä etäisyydestä. Poislukien hiihtokeskusten salasuhteet, niin epäilen aidosti tapailevien pariskuntien olevan aikalailla vähissä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
pikaista seuraa kaukaa ettei jää vaimolle kiinni, ei ne mitään oikeaa suhdetta hae
Pohjois-Suomeen taitaa sesonkiaikoina kulkeutua myös paljon Etelä-Suomessa asuvia vapaamielisiä naisia iloitsemaan vauraiden ja viriilien etelän miesten kanssa?
Lapissa kasvaneet ovat sivistyneitä ja ei niin irtonaisia kuin suurkaupunkien ditot.
Maaseudulta voisi löytää ehtoisamman emännän. Varmaankin monet persuhenkiset innostuvat maaseudun naisista, kun Kehäkolmosen sisäpuolella moni nainen oikeasti äänestää vihervasemmistoa ja ajattelee siten.
Ihan eteläsuomalaiset, ei "etelä-Suomalaiset" (etenkään isolla alkukirjaimella). Kuunnelkaa siellä äidinkielen tunneilla.
Annatte helposti, passaatte, synnytätte. Yksinkertaisesti nyrkkihella matskua. Sitä voi miettiä onko tuo hyvä vai huono juttu..
Sakset aukeaa helposti tällaiselle koulutetulle metropolin miehelle sieltä maalta.