Meidän poika sai 500euron stipendin :)
Ja on kutosluokka kyseessä. Saiko teidän lapset mitään?
Kommentit (35)
Lukiosta taitaa saada tuon suuruisia stipendejä, mutta mitä peruskoulusta muistan, niin yläasteellakin isoimmat taisivat olla jotain 200-300 luokkaa, ja nekin muistaakseni jostain sellaisesta, että olit ollut koko Suomen paras jossain hommassa.
No meidän tytär sai 230 000¥...katotaan millon lähetän reissuun
Meidän tytär sai parhaasta keskiarvosta stipendiksi koko koulun. Hieman harmittaa, ettei saanut mitään arvokkaampaa, tuon ylläpitoon uppoaa paljon rahaa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:07"]
Meidän tyttö sai 13 hymytyttöpatsasta ja 8 hymypoikapatsasta.
[/quote]
Aika hyvin. Meidän koulussa jaettiin vain sukupuolineutraalipatsaita.
Mä luin eka että Meidän poika söi 500 euron stipendin. Se oliskin ollut vähän jännempi..
Onnea. Voisit sijoittaa tuon stipendirahan yhdessä poikasi kanssa. Ehtii kasvaa sievoisen summan ennen opiskeluaikoja.
Missähän alakoulussa jaetaan tuollaisia stipendejä yhdelle oppilaalle? Yleensä stipendi on 20 euroa. Taas näitä typeriä provoja, joita täällä riittä joka päivä kymmenittäin.
T-Ope
Meidän poika sai. Tätä juhlitaan koko suvun voimin!
Meillä tyttö sai 25 € stipendin. 6. luokkalainen kyseessä.
Kihlattu sai 400e ammattikoulusta tänään :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:01"]
Meidän poika jakoi kaikille luokkatovereilleen 200 euron stipendit. Hän on niin hyväsydäminen vaikka on vasta seitsemän vuotias. Halusi käyttää toukokuun kuukausirahansa tähän.
[/quote]
En tiedä olenko vähänkö väsynyt tai jotain mutta repesin tälle :D
Mun 3-vuotias sai päiväkodin kevätjuhlassa urheilijastipendin Harvardin yliopistoon. No nyt joudutaan muuttamaan koko perhe, koska eihän tyttö voi yksin sinne mennä.
Meidän poika sai 70 euron stipendin "koulun paras tappelija". Oli kaverinsa kanssa hyökännyt naapurikoulun 30 senttia pidempää pelättyä korstoa vastaan takaapäin ja hakannut sairaslomalle. Mun lapsi<3
Meidän tyttö voitti anoreksiapalkinnon!
Meidän saunatonttu oli tänään siivonnut saunan ja hankkinut sinne uuden löylykauhan. Sitten otettiin takapihan keijujen kanssa skumppaa kesäloman kunniaksi. Ne ei voineet paljon ottaa kun on niin pitkä lentomatka huomenna mikämikämaahan. Stipendiä ei tullut kellekkään, ehkä ensi vuonna! Kippis!